Het Kringloop topic

Jaa kom maar door met je schildpadden! Ik heb een tweedehands schildpad lamp met glas in lood. Zo blij mee! Via marktplaats gevonden.

50 likes

Die is echt geweldig :heart_eyes:

1 like

Van sommige dingen wist ik niet dat ik ze nodig had, totdat ik ze onder ogen kwam. Wat een heerlijk ding!

5 likes

Wat een leukerd! Supertoffe lamp.

1 like

:heart::turtle:. Nahw zulke leuke reacties! :hugs:
Ik wist ook niet dat ik ernaar op zoek was. Zocht eigenlijk een glas in lood raam, maar dit is nog mooier. Hij geeft ook echt heel mooi licht, super gezellig ding.

Maar ik heb dat in de kringloop/ bij tweedehands items eigenlijk altijd dat ik er niet specifiek naar op zoek ben, maar dan is het gewoon liefde op het tweede gezicht.

5 likes

Omggg geeft tie licht zo lief :heart_eyes:

Mag ik een foto zien in het donker met de lamp aan, hij is zo leuk.

2 likes

Oh dat boek van Vincent Van Gogh, goede vondst! Mijn handen jeuken om er in te gaan knippen haha.

1 like

Hahaha er was nog een ander kleiner boek over hem.

1 like

Er in te gaan knippen?? :scream:

3 likes

Het klinkt alsof ik boeken mishandel in mijn vrije tijd haha :sob: Maar ik haal vaak uit kringloopboeken de plaatjes en die doe ik in een lijstje voor in huis. Voor een euro of 2 heb je dan super vette dingen in huis hangen! Verder hou ik van boeken hoor. Maar wie wil nou niet Sterrennacht aan de muur of Het gele huis? :heart_eyes:

14 likes

Oo deze heeft mijn moeder ook en hij was ooit weer van haar moeder! Zo’n leuk ding.

3 likes

In het donker krijg ik het niet goed op de foto maar dit is nu

Er zit een mini lampje in van 2cm ongeveer, omdat anders het schild er niet op past. Door het glas geeft hij heel mooi zacht en warm licht. Is helaas niet goed op de foto te krijgen, maar een beetje vergelijkbaar met kaarslicht.

@Briseis wat een gaaf familie erfstuk! Dat maakt het nog veel mooier! Krijg jij hem later?

55 likes

Zo mooi in de winter of herfst! Geniet ervan :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

1 like

Ik denk het wel!

1 like

Haha Tiffanyinfluencer :joy: Die zwaan is vet!

@Teenslipper dankje!

1 like

Vandaag sinds maanden weer eens naar de kringloop geweest.

Poefje: 5 euro
Kleedje: 2 euro
Ik: blij

78 likes

Hotel: Trivago

21 likes

Blij gevoel na je aankoop: onbetaalbaar

11 likes

Wat een mooie vondsten zeg! Zien er ook echt als nieuw uit.

1 like