Het Kringloop topic

Woow die is mooi !

Mooie kleur leer!

Mooie pasvorm! (en leuke nagels, al zie ik niet zo goed wat het is).

Mocht iemand tiktoc, hamertje tik spellen vinden. Ik zoek er een stuk of 6. :slight_smile:

1 like

De Kringloper in Naarden vind ik vaak wel leuk! En KringloopCentrum in Eemnes heb ik ook al wel leuke dingen gescoord.

De Kringloper in Bussum is een beetje een rommeltje… daar moet je van houden. Wel wat leuke pareltjes gevonden in het verleden.

Hilversum vind ik nergens boeiend eigenlijk. Het gehalte golfclubs is hier in het Gooi trouwens opvallend hoog in vergelijking met kringloopwinkels in de rest van het land haha

5 likes

Tictok heb ik gezien in “mijn” kringloop winkel. Ik kan zelf nu voorlopig even niet gaan maar het is een kringloop in ewijk haha. Weet niet of dat te ver reizen voor je is.

( ik weet dat die daar lag omdat ik dacht huh heeft tiktok nu ook al een spel…)

2 likes

O die heb ik laatst gezien bij de kringloop in Lisse! Geen idee of je er iets aan hebt, want misschien woon je er niet in de buurt of is het al weg (twee weken geleden geweest).

wat kleine vaasjes die ik hopelijk voor stekken kan gebruiken

Met het volgende ben ik echt blij. Een vriend zei al ew lelijk, maar ik vind hem fantastisch.:heart:

(Prijsje had er wel even af gemogen oeps)

37 likes

Oh ik vind hem juist heel leuk!

Haha sorry, whatever dings your dong!!!

Morgen moet ik in Arnhem zijn (vanuit Rotterdam) en wil daar ook even gaan kringlopen. Ik las hier al dat in Arnhem zelf niks boeiends was maar in Doetinchem er wel 6 zitten. Welke van die 6 zijn dan het leukste? Heb geen tijd ze alle 6 af te gaan. Ik zoek geen kleding. Andere echte top aanraders in buurt Arnhem / tussen Arnhem en Rotterdam?

Doetinchem is heel netjes! Zevenaar zou ik overslaan, Westervoort (2switch) is ook een aanrader. Herwen en Lobith (bijna Duitsland) is ook wel oké, al is die in herwen qua meubels duur.

1 like

Een nieuwe tafel gevonden. 12,50 en in uitstekende staat. Zelfs de twee glasplaten zijn netjes.

Ik ben benieuwd wat mijn vriend er van vindt, die is nog aan het werk en ik heb zijn sidetafel buitenshuis gezet :joy:

58 likes

Doetinchem altijd leuk! Dorcas, Aktief en Mini Manna zijn leuk. Die op de Fabrieksstraat kan je overslaan, en die brocante winkel is leuk als je van brocante houdt en rijk bent, maar verder niet.

In Arnhem en omstreken is 2Switch leuk (in Arnhem, Elst (vooral die!) en Westervoort)

1 like

Reshare store in arnhem. Ik moet zelf zeggen dat ik nog nooit in die van arnhem ben geweest maar in die van nijmegen ben ik vaak geslaagd voor leuke kleren.

1 like

2switch is enorm duur voor een 2de handszaak.
En weinig ook.

1 like

Qua kleding sowieso duur, maar de rest vind ik wel meevallen eigenlijk.

“Ik zoek geen kleding” :stuck_out_tongue:

1 like

Oeps ik las over de geen heen :joy:

Mooie kussens!!

1 like