Het Kringloop topic

Haha wow wat toevallig! Ik slaag op de een of andere manier altijd bij die kringloop, er hangt echt van alles wat!

In mijn kringloop he, de schoenen kleren en tassen die ze verkopen zijn gewoon niet te gebruiken. Ze stinken vaak naar zweet, heel stoffig, hangen in de zon dus verkleuren ze ook nog (want niemand neemt het, dus het hangt er heel lang…)

Aah ik kom er vrij regelmatig maar vind het wel hit or miss met kleding, soms echt hele leuke dingen maar loop net zo vaak met lege handen de winkel uit haha. Ik doe ook altijd een langzaam rondje bij het servies enzo maar heb daar nog nooit wat van mee genomen, misschien mis ik net alle mooie dingen dan haha

Wauw nice! Pyrex is echt heel goed spul!

1 like

Welke in den Haag is dit ? :smirk:

2 likes

hahaha dit is mijn vriend’s ultieme nachtmerrie. Ik wil ze nu heel graag allemaal voor hem kopen

2 likes

Ja heel blij mee! Op Reddit zie ik ze vaak voorbij komen, laatst nog iemand die hem in België gevonden had voor €4.50 haha. Maar dit is inderdaad al een goede prijs!

Heb m ooit hier al eens gepost geloof ik:

Ik zou m eigenlijk zwart willen schilderen denk ik. Het wit zit er niet mooi op. De wieg zelf is rotan en dus gewit. Onderstel is van metaal en ik wil graag bekleding laten maken van de trouwjurk van mijn moeder

25 likes

Ja ik ben nu ook benieuwd!

Wat een mooi idee :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Iemand nog tips voor het verven/verfsoort, ik wil natuurlijk dat het veilig is? Het betreft dus metaal en rotan. En zouden jullie voor zwart gaan ?

Tafeltje op de rommelroute gescoord voor €7,50!

50 likes

ik spaar schildpadden voor in de tuin, dus als ik een leuke schildpad zie (ze moeten wel vrolijk kijken) neem ik m mee! over 60 jaar kun je dus mijn collectie schildpadden daar weer opkopen hahah

18 likes

Deel foto’s van je collectie! Wij willen vrolijke schildpadden zien!

4 likes

En nog een roze blousje. Voor de ongemakkelijke videos moet je even naar mn insta.

14 likes

Ik zie net je stories en waarom heb je dat ene meidenspel niet gekocht? :joy:

1 like

Ja nou die wou ik wel. Maar dr stond iets op met via een website enzo en toen dacht ik " Teveel gedoe " hwhahq

1 like

Ik heb ook een (bescheiden) collectie van schildpad beeldjes! De meeste heb ik cadeau gekregen. Ze staan gezellig op mijn vensterbank haha

1 like

Woodwick mini voor €1 en een Wedgwood zeepschaaltje voor €0,50 :grin:

55 likes

Wooow goeie deal die kaars!

1 like