Het Kringloop topic

Er stond echt een te schattig rieten-schommel-wiegje bij de kringloop bij ons. Bijna gekocht voor mijn niet bestaande baby :joy:

9 likes

Ik heb dus serieus vorig jaar een wieg gekocht voor mijn nog niet bestaande baby. Maar had al tijden in gedachten, mocht er een kindje komen dan wil zo’n soort wieg. Als je op mp kijkt dan zijn die zo 130 euro en ik heb er nu 35 ekkies voor betaald. Heb m in eerste instantie laten staan en ben toen een paar dagen later toch terug gegaan :grin::sweat_smile:

16 likes

Misschien, maar dan moet je er maar net tegenaan lopen.
Ik zou dit -mits in goede conditie- een goeie deal vinden.

Ik zou het doen! In de kringloop moet je maar net zo’n volledige set vinden, die kans is klein. Of het minder zou kosten, geen idee, maar 10 is echt niet veel.

Hele goede deal!

Vandaag een “buikkastje” gekocht. Twee tientjes :tada: blij meeee

52 likes

Ik heb een tijd geleden geborduurde vogeltjes meegenomen. Eigenlijk helemaal niet onze ‘stijl’, maar ik kon het niet over m’n hart verkrijgen dat een oma’tje hier uren werk in had zitten en dat het dan nog langer daar zou staan.

Eenmaal thuis werd ik er helemaal verliefd op en nu hangen ze gezellig in de gang♥️

61 likes

Deze gisteren voor 4 euro. Super blij mee. Had al teveel tassen maar voor dat geld kon ik hem niet laten hangen

15 likes

Ben vandaag ook weer eventjes geweest! 6 kleine schaaltjes waar ik een keer wat in wil gaan bakken, 50 cent per stuk

En dit boek leek mij ook interessant! 1,50

9 likes

Ben net even op vazenjacht geweest bij twee kringloopwinkels, dit alles voor zo’n 13 euro!

Die lelijke stenen zaten in een vaas. Oh dat oranje is in het echt meer roest-kleur!

34 likes

Dit zou verboden moeten worden :’)

Leuk! Welke kringloop ga jij normaliter heen? Ken alleen echt de Emmaus in mn dorp en het goed in de stad…

Voor mijn nichtje (een echt stadskind). Ok, ze is nog geen drie maanden oud, maar toch.

21 likes

Wat heeft iedereen weer mooie dingen! Geniet echt van iedereens aankopen. Ik had gister de jackpot in de kringloop jongens, heel blij mee. Naast dit ook nog een blikopener die we echt nodig hadden en een oversized winterjas.

Samenvatting

50 likes

Ik stuur je ff een berichtje!

Ik ben ook benieuwd! :grin:

Wouw! Je Le creuset pan😍 en voor dat geld. Hele goede koop.

2 likes

Echt geluk gehad net in de kringloop, 4 rokjes allemaal in mijn maat van Reiss, Hugo Boss, Vanilia en Marc O’Polo en allemaal nog zo goed als nieuw, voor maar 8 euro.

Even nieuwe foto want hij was gedraaid lol

39 likes

Was dit toevallig in den haag? Ik ben daar ook laatst in een kringloop geweest en heb precies deze bijna al deze rokjes daar ook gezien

2 likes

Hahaha ja klopt!

2 likes