Ik was met mn moeder die opzich niet zo van kringlopen houd ( en zelfs zij vond het leuk) maar ze was het op een gegeven moment zat daardoor heb ik de boeken gemist haha. Dus ik ga snel maar eens terug.
Ja eigenlijk wel. Van dat gewolkte zoals dit
Helaas kon ik alleen maar helder glas krijgen in de plaatselijke bouwmarkt.
Oh dat is echt mn lievelings kringloop! We hebben daar al zo veel toffe dingen voor heel lage prijzen kunnen vinden. En ook al heel vaak bijna gesmolten in dat overdekte buiten gedeelte haha
Ik vind wat je nu hebt mooier! Heeel tof
Oh vind het doorzichtige van nu juist toffer staan! Sorry haha smaken verschillen
Nieuwe aanwist voor mijn rariteitenkabinet. Schilderijtje van veertjes🐦
Verder waren er veeeeel eenden haha
Awwww nu stel ik een oud mannetje/vrouwtje voor die zijn/haar hele leven eenden heeft verzameld en het nu aan de kringloop is gedoneerd.
Ah dat vind ik altijd zo zielig haha. Iemand die zijn verzameling weg doet (of moest doen).
Hier stond het laatst ineens vol met olifantjes
omg die eenden geweldig. Als ik het had gevonden had ik er 1 uitgekozen. Oud collega (waar ik nog bevriend mee ben) en ik, hoorde altijd op werk een KWEK sms toon van een collega. Dus sinds die tijd, als wij een eend zien, sturen we elkaar foto’s met een eend er op en dan: KWEK.
Dankjewel!
Hahaha ik had een collega die eenden verzamelt. Die zou hier heel blij mee zijn!
Koop jij wel eens iets bij de kringloop omdat je het zielig vindt, bijvoorbeeld als iets schattigs er al lang staat?
- Ja
- Nee
- Ik kom nooit bij de kringloop wat doe ik eigenlijk in dit topic
0 stemmers
En heb je daar dan achteraf spijt van
- Altijd
- Vaak
- Soms
- Zelden
- Nooit
- Ik kom nooit bij de kringloop maar zit nog steeds in dit topic
0 stemmers
Ik heb die neiging wel vaak, maar ik mag van mezelf niet puur om die reden iets kopen als ik het verder niet nodig heb.
Ik heb ook medelijden met mokken in mijn keukenkastje die ik niet gebruik en eenzame handschoenen op straat. Dus ook met lelijke kringloopdingen. Gewoon zielig dat niemand ze meeneemt
Vooral dingen van dieren, knuffels en beeldjes. Kan ik echt niet tegen.
Ik ben een keer de volgende dag teruggegaan voor een raar maar schattig beeldje. Was wel maar 50 cent ofzo dusja!
Aww ja mijn oma verzamelde spaarvarkens (ze had er echt tientallen) en die zij na haar dood ook allemaal naar de kringloop gegaan, op een paar na die de kleinkinderen wilden. Ze kwamen gok ik ook allemaal van de kringloop dus wel circle of life.
Oooh dat doet me opeens denken aan dat wij vroeger altijd naar een soort kringloop/marktdag in de lokale vd valk hotel gingen. Daar hadden ze dan in de grootste zaal allemaal kramen waar mensen hun prullaria verkochten. Dat was echt een uitje altijd zou dat nog steeds bestaan?
Ik vind die parelmoereenden fantastisch waar was dit
Jouw Marktkraam in Rotterdam. Ze waren €4 of €2, weet niet meer.
Omg ik heb een parelmoer zwaan en een parelmoer vogel!! Die eend zou hier zo goed bij kunnen he