Het Kringloop topic

Heb afgelopen zaterdag 3 dozen spullen naar de kringloop gebracht, en toen dacht ik: nouja ben er nu toch :woman_shrugging:t3: Zoals een ekte minimalist beaamt.

Dit dienblad waar eerst geen prijs op stond, normaal mogen ze het dan niet verkopen en moet het eerst weer terug naar het magazijn om het later alsnog te prijzen. Maar ik heb mijn liefste glimlach opgezet en toen mocht ie mee voor 99 cent :v:t2:

En een kaarsendover voor 50 cent! Super chill want die wou ik nog.

Helemaal blij mee, dienblad moet nog wel schoon maar ben een luie donder dus ja.

36 likes

Wat leuk gedaan zo, die kaarsen op het dienblad!

1 like

Oh daar lijkt het ook op!

Deze geweldige rotan theekar!
Vandaag komt er glas in. Speciaal laten snijden en is helaas nog duurder dan het karretje.
Maar who cares! Hij komt dan uit op €55 totaal

109 likes

Wat een schattig karretje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

:heart_eyes:

1 like

Heel leuk!

Haha, mijn aankoop is lang niet zo mooi als die van jullie maar we hadden er nog eentje nodig en deze is best mooi.

Een matzwarte wc-rolhouder voor €1,50.

43 likes

Wat een pareltje💘 Het glas zit er nu ook in. Helaas niet zoals het originele, maar zo is hij toch ook mooi🤪

119 likes

Echt leuk, met die beer erop.
Mooi schilderij ook!

3 likes

wooow heeeel tof. Ben echt jaloers op jullie vondsten! Mijn kringloop is echt zo niet leuk :sweat_smile:

Heel mooi! Hoe bedoel je helaas niet zoals het orignele? Had het een ander soort glas oid?

Bij mij in de buurt zijn ze ook allemaal meh. Maar toen had ik een app gedownload. Waarvan ik dacht dat het een soort vinted was haha. Maar het was een app met kringlopen in de buurt met reviews erbij. En toen ontdekte ik er een in een dorp waar ik nooit kom maar die niet heel ver weg is. En die was echt heaven. Zit er aan te denken om volgende week weer te gaan en een mini insta vlog te maken als ik dat durf haha

16 likes

Ja pls

7 likes

Welke?

De app is waarschijnlijk de kringloop app

Oh ik ga die app maar eens downloaden, ik ga volgende week met een vriendin eens een dagje naar Rotterdam, ben benieuwd

2 likes

Ik bedoel de kringloop die ze ontdekt heeft ^^ maar dank!

1 like

De kringloop heet ( komt tie) Er zit ligt iets bij wa. En hij zit in Ewijk. Ik weet niet of dat vanuit jou handig is om daar te komen. Maar stel je bent er ooit in de buurt dan kan ik hem zeker aanraden haha.

2 likes

HAHA of all places! Neem me mee

1 like