Het Kringloop topic

Leuk!! Ben nu heel benieuwd wat voor mooie foto’s daarin staan.Is een beetje begonnen door mijn ergernis aan D.esenio posters haha (sorry not sorry voor de mensen die ervan houden).Dit is veel leuker en kun je ook veel persoonlijker maken + de kwaliteit is veel mooier.Ook leuk om te doen met tijdschriften trouwens! Gratis pro-tip: ik doe ook altijd een memo aan de achterkant in de lijst met de naam van de fotograaf en eventueel jaartal + plaats.Klinkt heul interessant als mensen bij mij thuis komen en zeggen: “mooi!” en ik kan ze dan vertellen wie de originele foto gemaakt heeft etc. :nerd_face:
Even in spoiler mijn favoriet die ik in huis heb:

Donna Mitchell door Richard Avedon in 1965 voor Haper’s Bazaar.Sowieso één van mijn favoriete fotografen aller tijden.Alleen stond deze foto op 2 pagina’s dus moest ik er een tweeluik van maken.Maar ik vind het resultaat echt zo leuk!
Edit: mij muur lijkt trouwens wel geel door de lampen in huis haha.Is gewoon wit :woman_shrugging:t3:

50 likes

Ik vind het echt wat hebben, zo in die twee kaders!

4 likes

Ja helaas in deze echt geen mooie foto’s. Verschillende fotografie “sectoren”. Vliegveld paparazzi foto’s van Britney Spears a 2009 is niet echt een look voor je woonkamer, haha. Of royals tijdens events ofzo, maar dan allemaal net niet. Hoop dat ik die van jou ook nog eens tegenkom, dan!

1 like

Heel tof beide!!

1 like

Vandaag sinds lange tijd weer bij de kringloop geweest en deze kist voor €35 gekocht! Zo staat ie er thuis bij met twee dinokussentjes:

55 likes

Wat zijn aanraders in Utrecht/Maarssen/Breukelen? Ik ben morgen in de buurt, en vooral op zoek naar speelgoed en kinderkleding.

Wat een koopje voor 35 euro, staat mooi zo bij dat raam! Wat wil jer erin opbergen?

Dankjewel! Hij staat nu in de gang en heb er schoenen in opgeborgen. Ik wil hem uiteindelijk graag in de slaapkamer zetten maar daar is nu helaas nog geen plek voor.

1 like

Dit weekend in België deze jurk bij een kringloop gekocht voor €12,20. Vrij ‘prijzig’ voor een kringloopjurk (als in, normaal koop ik ze voor een euro of 6) maar ik vond hem leuk dus dacht: ik neem hem mee. Blijkt nu bij Googlen dat het een relatief duur merk is (jurken op de website zijn tussen de €130-€180, merk is Four Roses). Dat had ik er dus zelf niet aan af gezien haha.

En vandaag nog deze blouse en jurk voor samen €9,80:

33 likes

22 recente Time & The New Yorker magazines gekocht voor 5 eu in totaal😎

7 likes

Ohh die eerste jurk vind ik echt heel leuk! Mooie print heeft ie.

1 like

Dankjewel! Hij staat nog veel mooier dan hoe ie zo op de grond ligt :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh heel mooi!

2 likes

Ah jammer! Maar kan ook een stijl zijn haha :stuck_out_tongue_winking_eye:
Als ik ooit groter woon (met veel muren het liefst haha) wil ik allemaal ‘thema muren’ in huis.Heb ook nog heel veel boeken met mooie zwart/wit fotografie van allemaal landen/steden die ik ook nog een plekje wil geven.Maar met 30 vierkante meter heb je niet heel veel aan muur.
Misschien nog een tip (mocht je in de buurt wonen of als je er ooit bent): de boekenmarkt op het Spui is ook heel leuk om tussen te kijken.Wel wat prijziger dan de kringloop maar al heel vaak wat leuks kunnen vinden.

2 euro per vaas. Was in zon leuke kringloop wat vroeger een school was. Dus er waren veel kamertjes met leuke dingen. Volgens mij krijgen ze veel spullen van een bejaardetehuis in de buurt dus ze hadden ook best veel antiek voor een goede prijs.

39 likes

Jaaaaa die eerste vaas is echt enorm tof!

1 like

Mooi zeg!

1 like

Die bovenste lijkt een beetje op die Justin Bieber parfumfles. Of iig een parfumfles.

2 likes

Daar deed het mij ook aan denken! Maar dan die van Maria carey, met dat vlindertje er boven op.

Vind ze allebei ook echt tof.

2 likes

Oh die eerste is mooooi. Net zo’n designer vaas.

2 likes