Het Kringloop topic

Ga vanmiddag met mijn ouders een kringloop rondje doen.

Ben benieuwd, hoop dat ik wat leuke dingen vindt.

4 likes

En? :hugs:

Zo te zien is het goudsteen, een synthetische steen.

Even naar beneden scrollen, dan zie je de afbeelding van roodbruine goudsteen :slightly_smiling_face:

2 likes

Helaas niet veel bijzonders gevonden.

wel een paar boeken gescoord, en een leuk tasje. (zal later nog een foto plaatsen van het tasje)

1 like

Je had echt gelijk, het was drie keer niks. Echt troep troep. Plus volgens mij niet eens volledig aantal kramen. denk dat ze hem minder groot hebben gemaakt. Denk dat we max een half uurtje hebben gelopen daar. zonde van de entree xD

1 like

Was er al bang voor :frowning: En inderdaad, altijd minder kramen dan aangegeven. Super stom!
Er was vorige week rommelmarkt in park Presikhaaf, ook echt maar 15 kramen ofzo, we hebben alleen snoep gekocht bij de snoepkraam :’)

Nawhh haha maar snoep helpt weer! Had geld gepind voor de zekerheid maar dat raak ik nu nergens meer kwijt denk ik.

Ik zag vorige week een mooi bureau staan ‘achter de schermen’ en ze zeiden dat die deze week in de winkel zou komen, maar ik zag hem niet en hij stond ook niet meer achter (niet waar ik het kon zien iig). Dus nu ben ik bang dat ie al verkocht is of dat ze de mooie dingen zelf ergens anders te koop aanbieden ofzo. Had er eigenlijk even naar moeten vragen. Maar ik heb wel kniepertjes gekocht om het leed te verzachten.

De laatste tijd niet zo heel veel succes in de kringloop,ook in Berlijn niets gekocht.Misschien maar goed ook want zo groot is mijn studio niet.Maar wel vorige week dit boek gevonden,denk dat alles weer in lijsten zal belanden in huis.En maar €2,50 :+1:t2:
Als bonus in spoiler mijn favorieten (sorry voor armoedige kwaliteit maar het is al donker).

hallo ik wil gewoon plaatjes kijken

Natalie Wood

Sophia Loren

Sara Foster

Audrey Hepburn

Frank Sinatra

David Bowie

Marlene Dietrich

En last but not least: Sting op links,de leadzanger van één van mijn meest favoriete bands aller tijden: The Police.En op rechts één van mijn andere favoriete bands: The Rolling Stones.Voor het volledige plaatje ff op de foto klikken.

26 likes

Wauw hele mooie vondst!

1 like

Wat leuk! Ik heb precies zo’n boek, maar dan een andere uitgave blijkbaar. Ooit bij zo’n budget boekenwinkel gekocht. Wat een goed idee om foto’s uit te knippen en in lijstjes te doen, bedankt voor de tip!

Edit: deze

2 likes

Vandaag ben ik voor het eerst naar Noppes geweest en heb veel dvd’s gekocht:
The Shawshank redemption
Schindlers list
The Lion King
De Reddertjes
Minoes
The last airbender
En Arrietty, the borrower, kent iemand die?

1 like

Britney Spears, om mee te blèren in de auto
En deze schattige schaaltjes en ieniemienie vaasje :heart_eyes:

12 likes

Oh wauw die schaaltjes! :heart: Mijn oma had er zo eentje. Jaren niet aan gedacht!
Staat er toevallig een merkje op de onderkant?

1 like

Blue Rose van Fine China, weet niet of het een echt merk is

Edit: als je googlt zie een hele collectie staan, echt gaaf!

1 like

Dank je! Inmiddels heb ik contact gehad met mijn moeder en ze heeft hem al jaren geleden voor mij bewaard, zelf heeft ze er niks mee dus krijg ik hem. Yay!

20 likes

Ow wat bijzonder dat ze het voor je heeft bewaard! Zulke spulletjes hebben voor mij ook altijd veel waarde. En grappig dat je het meteen herkende :blush:

1 like

Arriety is zo mooi! Goeie vondst!

2 likes

Oh ja arriety vond ik echt een leuke film! Hele gave vondst. En leuk dat je Minoes hebt gekocht. :smile:

1 like

Ik ben heel benieuwd, hij zit ook nog helemaal ingesealed!
Nederlandse films vind ik zo leuk, echt jeugdsentiment

1 like