Dingen gekocht voor mijn groep 6!
Wow even momentje nostalgie, die domino steentjes had mijn oma vroeger ook. Precies die!
Mijn oma ook. Toen ze overleed,hebben mijn ouders het gekregen. Staat inmiddels in de kast bij hun.
Mijn tante ook. door die nostalgie heb ik het ook gekocht. Hoop dat de kinderen het ook leuk vinden!
Ah dat lampje als je ‘m ooit kwijt wilt…
wij hadden die domino ook op school in de middenbouw
Het is een ikea lamp.dus wellicht nog wel elders te vinden op marktplaats /kringloop
Heel tof!
Thanks!
Oh wauw dit is echt een gouden vondst! Zeker voor die prijs!
Ik wil heeeel graag een soort velvet jaren 70 bank die bestaat uit losse elementen. Heb zoiets ooit bij een meisje op insta gezien en zij had ‘m uit de kringloop. Zie ze ook weleens op marktplaats, maar echt best zelden en voor meer dan 1200 euro vaak. Hebben jullie tips voor kringlopen met grotere meubels? Overal waar ik kom staan vooral 2 zitsbanken en fauteuils enzo.
Bedoel dit een beetje qua stijl, dus mocht je zoiets ergens zien staan, denk aan me!! Haha
Ik weet er eentje te koop, maar kleiner. Hoe groot zoek je?
Oh wow! Uh ja geen idee eigenlijk? Heb geen minimale afmeting ofzo wat dat betreft. Hoe groot is hij? Vond deze van de afbeelding ook wel een beetje aan de grote kant, zou zelf bijv de hoek links voor niet neer zetten, maar alleen de 3 rechte elementen als een gewone bank.
Ik zag er laatst een in de Facebook groep Vintage Marketplace, ken je die? Als je zoekt op “vintage bank” kom je hem wel tegen. Nog wat excentrieker dan die jij post, maar ik vind hem zoo tof. Het is dat ik er geen plek voor heb!
Als je daar geen lid bent, PM me even, dan kan ik je altijd de advertentie/foto’s doorsturen zodat je kunt zien of het iets voor je is. Soms duurt het even voordat je in zo’n groep wordt toegelaten, namelijk. Zou zonde zijn als jij hem wil en hij wordt in de tussentijd verkocht!
Weet niet of iemand in de buurt van Arnhem woont, maar zondag is er een rommelmarkt op de parkeerplaats van de Rijnhal in Arnhem. Entree is 3,50. en er staan iets van 200 kramen. (als ik FB mag geloven). Nu al zin in!
Ik wil de pret niet bederven maar ik ben er vorig jaar geweest en het was echt geen fuck aan zeker geen 200 kramen en het waren allemaal van die handelaren die veel te veel geld vragen voor letterlijk troep, en de rest was babykleding. Én iedereen was chagrijnig.
En in de bomen daar zitten processierupsen en dat was niet afgesloten en we stonden er onder geparkeerd met de cabrio. Was leuk.
oh damnit