Het Kringloop topic

Nog toppers of aanraders rond Utrecht/ flevoland?

Nice, ik ga volgende week een week naar Berlijn, eerst nog een week Düsseldorf. Als jij nog iets leuks tegenkomt drop it please :sweat_smile:
En veel plezier! M’n all time favo stad in de wereld.

De vloerpuzzel voor de jongste, tangram voor de oudste en het andere spelletje voor mezelf :grinning:

De gebaksvorkjes, retro schaaltjes, puzzel van 1000/2000 stukjes, en yahtzee die ik zocht hadden ze niet maar met lege handen uit een kringloop weggaan lukt maar zelden, haha.

7 likes

Geslaagd tripje gehad!

De jurk is ongedragen. Prijskaartje hing er nog aan. De jumpsuit ga ik denk ik met een riempje dragen.

Lekker kneuterig het boer zoekt vrouw spel nog nieuw in de doos. En zooo blij met dat boek.

Oorbellen voor mijn nichtje en die plaat is echt jeugdsentiment :heart_eyes:

Was in totaal 22 euro kwijt

16 likes

Prachtige jurk, goeie vondst!

1 like

Mocht alleen in een setje van drie. De andere twee waren heel raar en lelijk en ja, toevallig wel eenden. Die heb ik aan twee kindjes gegeven.

21 likes

Het kastje voor €20 uit de kringloop geplukt :heart_eyes:

90 likes

Ahh die is fantastisch!!

1 like

Heb in mijn woonplaats een redelijk grote en goedkope kirngloop gevonden!!

Was 2 euro samen

17 likes

Ik houd van West Germany. Dus heb deze allemaal gekocht bij de kringloop voor nog geen 10 euro :weary:! Ik kon ook niet kiezen dus nam alles maar mee.

42 likes

Ik weet dat die vaak duurder zijn dus daar heb je een mooi koopje te pakken!

Klopt, had al twee andere stukken die mij samen 25 euro hadden gekost op de rommelmarkt dus dit is inderdaad een koopje.

1 like

Zooo mooi! En love je forumnaam trouwens!

Man, wat mis ik naar de kringloop gaan! In principe kan ik wel gaan, maar gezien je maar een halfuur binnen mag, vind ik het niet zo de moeite… Ik ben iemand die gerust een paar uur alles lekker kan doorsnuisteren, wat ben ik met een halfuurtje :cry:

1 like

Oh gelukkig mag je hier gewoon je tijd nemen maar deze had ik zo snel gespot, ze vielen ontzettend op.

Echt? Bij welke kringloop is dit dan?

Kristalglazen, 6 van beide. €0.10 ps!

Zijdebloemstuk €4,50

2 grote bloempotten €1.- ps

23 likes

Die kristallen glazen zijn echt cheap geprijsd! Very nice.

Ja, alle kristalglazen waren afgeprijsd naar €0.10! Waren eerst €1.50 ps :grin:

1 like

Hier in België is de shoptijd in alle winkels beperkt tot een halfuur, maar eigenlijk kunnen ze dat ook niet echt checken denk ik dan?

Hele gave glazen zeg!

1 like