Het Kringloop topic

Leuk! Emmaus is inderdaad ook altijd een succes maar die heeft gekke openingstijden die ik altijd vergeet. Al zo vaak voor een gesloten deur gestaan haha :sweat_smile:

1 like

Dat Chanel jasje! :heart_eyes:

Ohh ik wil zo graag naar de kringloop, maar in Amsterdam hebben we bijna niks. En heb geen auto

Mijn vader ging er vroeger vet vaak heen, vond het altijd saai maar nu snap ik hem helemaal

Haha hij is niet van Chanel hoor, is alleen een (neppe) broche. Maar ik vind m ook erg chique👌

1 like

Wij hebben net de platenspeler van oma gekregen, anders belandde ie, jawel, bij de kringloop. Nu kunnen we zelf naar de kringloop voor platen.:blush:

7 likes

Bij allebei ben ik ook geweest, love de boekenzolder echt!! Ze hebben echt zo veel

1 like

Waar in Amsterdam? Er zitten wel 50 kringlopen in Amsterdam joh

1 like

Haha nee dat vermoedde ik al, maar was even de snelste omschrijving :smile:

1 like

Echt? In mijn buurt niets. Misschien heb ik gewoon niet goed gekeken :joy: echt grote kringlopen toch niet?

Alleen 1 Rataplan ken ik

3 rataplannen heb je en een paar gideon italiaander sowiesoB

2 likes

De beste manier om in Amsterdam aan nieuw meubilair te komen is om 6.00 op vuilnisdag rondfietsen, ik had in mijn studentenkamer zeker de helft van m’n interieur van de straat. Ik mis dat echt nu ik daar niet meer woon :stuck_out_tongue:

15 likes

Mijn favo plek in de stad :smile: zo netjes gesorteerd ook he?

Ja ik was echt helemaal verbaasd hahah! En ook heel veel heel nieuwe boeken. Ik voelde me echt schuldig dat ik dingen gratis meenam

Het Goed in Sittard is ook nice! Echt de meest nette en gestructureerde kringloop die ik ooit heb gezien, echt alles op kleur bij de woonaccessoires zelfs? Wel wat hogere prijzen naar mijn idee, maar alles was dus wel netjes en overzichtelijk. Had ook het idee dat mensen daardoor alles weer netjes op de plek terugzetten haha

2 likes

Welke buurt? Misschien kan ik je een paar persoonlijke favorieten aanraden (want ik denk idd dat je niet goed hebt gekeken :joy:)

2 likes

Haha ja dat zou wat zijn, een echte voor €4

Oud-Zuid maar wel in de buurt, Gideon Italiaander en de kilosale (kleding) op de Havenstraat en op de Van Slingelandtstraat zit een Rataplan die heel groot is

2 likes

Ik was net bij het kringloop warenhuis in Nieuwegein (tegenover de hornbach) maar wat een bende. Kapotte lampen, smerige kussentjes, knuffels die helemaal naar de getver waren, 1 rolschaats, een fietsbel zonder kapje noem maar op.
Niet door herhaling vatbaar

2 likes

Ik ben net toevallig tegen een rommelmarkt aangelopen hier in Italië. Het was echt heaven met zoveel mooie spulletjes. In heb dit gekocht:

85 likes