Het Kringloop topic

Een veiling dat klinkt tof. Waar is dat? Is dat vaker?

Iemand toffe kringloopwinkels in Zeist / Utrecht?

Heeeel tof die kast! Ga je hem zo laten of nog DIY-en?

Dankje!! Ziet er idd erg groot en divers uit aan de site te zien! Ben over een aantal weken daar dus ga er meteen een uitje van maken haha!

Ben tijd terug in mijn eigen woonplaats geweest n.a.v. dit topic want was geïnspireerd, maar vond de prijzen erg hoogvoor wat je kreeg.

De ARM in de binnenstad en ik ging veel naar de Waarde toen die nog bij Vaartsche Rijn zat, op de nieuwe locatie ben ik nog nooit geweest.

1 like

Voor nu zo laten! Ben niet heel handig qua klus en diyprojectjes haha. Wat zou jij er aan veranderen? Misschien haal ik er nog wat inspiratie uit haha

Weet iemand leuke kringloopwinkels in omgeving Leiden? Ik wil een keer een dagje gaan kringlopen :upside_down_face:

Dit is in de buurt van Leiden toch @Evert of zit ik er nu naast?

Is er iemand vandaag bij die mega vintage magazijn sale in Zoeterwoude geweest? Is het een beetje wat?

Vind hem mooi zoals ie is! Zie niet goed of het houten knopjes zijn maar anders zou ik zelf daar van die gouden messing knopjes opzetten. Maar dan blend ie mooi in mijn interieur en daar gaat ie helaas niet staan haha

Ja alleen nog wel 25 minuten fietsen! :sweat_smile: Maar misschien dat ik er eens een kijkje ga nemen

1 like

Het zijn goudachtige (met zwart? is hier een benaming voor? :joy:) knopjes! Ga pas in november verhuizen dus tegen die tijd moet ik inderdaad maar eens kijken wat ik er mee ga doen :relaxed:

1 like

Ja, doen! Lekker juist dan heb je meteen je beweging te pakken.

(zeg ik in de veronderstelling dat je gezond bent)

1 like

Hahah dat is waar. Ik zag dat die sale vandaag is en ik zie dat het nu droog blijft dus ik denk dat ik zo maar even ga!

1 like

Ohhhhh please report back!

1 like

Ik ben weleens bij het warenhuis geweest. Daar vlakbij zit ook de boekenzolder. De boekenzolder is echt leuk, echt een soort bibliotheek/boekenwinkel maar dan gratis/tegen fooi.

1 like

Ik ben er nu, had er iets meer van verwacht maar het is wel lekker goedkoop! Heb een lekker fout blousje en 2 boeken gehaald

2 likes

De enige 2 die ik ken in Zeist zijn die op de Voorheuvel en die op de Johannes Postlaan. En er is nog 1 op de Johan van Oldenbarneveltlaan, maar daar nog nooit geweest. Weet niet of De Bilt te doen is, maar daar heb je nog het Emmaus en een aantal jaar geleden zat er ook een hele grote in Soesterberg (wel vrij duur).

1 like

Jammer maar begrijpelijk!

Vandaag op aanraden van @Gemini naar het wereld huis geweest, 2 super mooie blazers gekocht (4€ per stuk, en gaat ook nog eens naar een goed doel!). En omdat we er toch waren ook even langs Emmaus geweest. Kan beide winkels aanraden! Bij Emmaus stond wel een rij trouwens, en maar tot 13 uur open.

aankopen

14 likes