Het Kringloop topic

Hahahha wij komen bij dezelfde kringloop, heb deze ook zien staan. Is voor een Turkse bruiloft!

1 like

Waar is die poster van :relaxed:? Dat is -weg- toch?

Ja, klopt!

Waar heb je die gekocht bedoel ik haha

Ik DM je even.

1 like

@vitaminwater Dankjewel! Ook super blij mee,echt leuk als je iets al tijden zoekt en het dan kan vinden :star_struck: Heb het merk opgezocht en zag dat er meerdere mooie vintage koffers op MP/Etsy staan dus wie weet kom ik er ooit weer eentje tegen,zou en leuk setje zijn.

@AmyFarrahFowler
Lief dat je eraan denkt! Er zit een heel dik glazen schaaltje in dus ik hoop dat die genoeg bescherming geeft en dat die nog lang mooi blijft.Heb wel even voor de zekerheid de grote sleugelhangers eraf gehaald haha.

2 likes

Ik heb ook zo’n krantentafeltje, keer gevonden langs de weg en ik heb m wit geverfd:

23 likes

Leuk!
Ik ben inmiddels bezig met schuren en dan wil ik hem ook wit maken

tip: die oude dingen eerst ontvetten voor je schuurt anders schuur je het vet en vuil in het hout en hecht de verf niet goed!

6 likes

Ik kwam dit tafeltje tegen aan de rand van de weg (om opgehaald te worden voor de stort). Onderop zat nog een glasplaat alleen wat ik niet had gezien was dat het vast zat met zuignappen, dus onderweg viel deze eruit en in duizend stukjes, maar goed het is geen gemis. Wel voelde ik me lekker knullig een jongen stopte ook om te zeggen want zonde en zei goed uit kijken zit vast met zuignappen :see_no_evil:

Hij was trouwens wel lelijk maar heb hem flink geboent

84 likes

Heel erg gaaf!

1 like

Wat een goede vondst!!

1 like

Oooh heel goede vondst :heart_eyes:

1 like

Heel leuk. Dacht trouwens even dat je het over die jongen had met hij was trouwens wel lelijk hahaha, dacht al nou onnodig.

16 likes

De camera werkt! Heb de batterijen gevonden die erin moesten en de lens van mijn digitale spiegelreflex past erop, dus ideaal. Ik heb hem geladen met film nu dus ben benieuwd

24 likes

Oh wat leukkkkk! Ben benieuwd naar de foto’s maar dat zal lastig worden haha.

1 like

Ik was in een tweedehandswinkel en alles was 2 euro :grimacing:
(Past misschien niet honderd procent in dit topic maar ik ben zo blij met m’n aankoopjes😍)

42 likes

omg! waar?

In Aken :grimacing: iets van T2 heette het en ze hebben elke 5 weken zo’n actie. Eerst alles voor 5 en dan elke volgende dag 1 euro eraf. Morgen zou het zelfs 1 euro zijn, maar ze vullen niet aan.

1 like

T2 is leuk he!
@Zaadjes er zitten er 2 in Antwerpen en verder in Gent en Brugge en Brussel geloof ik
Ze hebben heel regelmatig grote uitverkoop

2 likes