Deze vaas gekocht! Nog even bedenken wat ik er in ga doen. Dacht misschien pampusgras, maar het is best een lage brede vaas dus weet niet zo goed of dat wel mooi staat.
Ongevraagd advies; misschien leuk met een grote bloem, zoals een zonnebloem.
Nee, fijn juist! Denk inderdaad dat een zonnebloem wel heel mooi kan staan bij deze kleur, ik ga dat proberen Heeft iemand trouwens nog tips voor leuke kringlopen in Overijssel?
Jeetje prachtig zeg, die koffer! Mooie vondst!
Twee kringlopen, niks leuks
De kringloop in Losser (in een oud ketelhuis) is tof!
Leuke aankopen! Misschien overbodige opmerking, maar ik zou ervoor waken dat je sleutels het verzilverde schaaltje niet bekrassen. Zou zonde zijn!
Deze gescoord voor 5 euro, ik ga hem even schuren en verfen. De verf is op sommige plekken los gekomen en lelijk verkleurd
Oooh leuk! Welke kleur ga je hem verven?
Ik dacht iets van wit of lichtgrijs.
Weet het nog niet zeker
@still heeft voor mij hét tegeltje gevonden en vandaag had ik het - heel mooi ingepakt - al in huis.
Oh Wat fijn voor je!
aw zo leuk!! ik zat eergisteren nog tussen dit soort tegeltjes te speuren om te kijken of ik 'm kon vinden maar je hebt hem dus al!!
Aaah zo lief en fijn dat je hem hebt!
Oohh mooi mooi mooi!! Zo fijn dat ik je heb kunnen helpen!
Zo leuk!!
Wat suuuuper lief dat je 'm hebt gekocht en opgestuurd! Ik was 'm tot nu toe niet tegengekomen, maar moest elke keer wel even aan je denken in de kringloop @MevrWillem
Ik zag dit gevaarte en dacht ‘is ook eens iets anders!’.
En ik kreeg mijn lampje gratis. De pin deed het niet, dus ik loop naar buiten en krijg het nachtlampje in mijn handen gedrukt. Zo lief.