Het Kringloop topic

Wow wat een toffe dingen!

1 like

Waauw die jurk is prachtig!

3 likes

Jaa dat was echt een twijfel toen ik 'm pakte, maar hij zit zo mooi! Hoop snel ff ermee in het WAYWTtopic te shinen :sunglasses:

4 likes

Er zitten er zelfs 4 in Antwerpen! Echt hele toffe winkels

3 likes

De Think Twice is heel populair hier (Gent), sinds dat de winkels terug opengingen stond er bijna altijd een rij buiten aan beide filialen :sweat_smile:

1 like

Onze buren doen dit expres. Zo’n leuke winkel in beide landen en ons dan overslaan :sob:

2 likes

Omg ik ga over twee weken naar Aken, nu al zin in om hier heen te gaan! Heb je nog tips voor andere leuke tweedehands winkels in Aken?

Ik ben alleen daar geweest! Over twee weken ligt alles wel weer voor de normale prijs in de winkel. Die actie dat t zo goedkoop is, is een keer in de vijf weken:(

1 like

Oh jammer. Maar alsnog wel leuk om weer eens naar een leuke tweedehands winkel te gaan

Oh wat een pech gisteren… Wij zijn een maand geleden verhuisd en durven het nu voorzichtig aan om wat winkels af te gaan voor meubels. Onze eerste bestemming was Refurbish Shop in Voorburg (soort kringloop). Winkel permanent gesloten :unamused:
Vervolgens besloten we dan naar de kringloopwinkel in Voorschoten te gaan. Komen we daar aan, ook permanent gesloten!
Uiteindelijk doorgereden naar de kringloop op de Zwedenburg in Den Haag, die was gelukkig open (helaas niks gevonden maar dat is natuurlijk niet raar). Ok, tot slot wel de klapper: dichtbij die laatste kringloop zat een chocoladewinkel met de lekkerste Rocky Road ever. Dus ik vroeg aan mijn vriendin of we dan ook nog even daarheen zouden gaan. Voelen jullie 'm al aankomen? Ook permanent gesloten! :sob:

6 likes

Naar kringloop gaan is zo erg mijn hobby, dat ik gewoon mijn eigen kringloopwinkel wil openen. Van mn hobby mijn beroep maken :heart_eyes:

11 likes

image

Deze voor 1€ nieuw in doos.

16 likes

Mag ik bij je komen werken? (Dubbelpost - sorry)

1 like

Ik heb dit dus met een collega wel eens serieus uitgezocht. Maar er komt veel bij kijken en vooral het moeten afvoeren van alle onverkoopbare zooi die je binnenkrijgt is heel erg duur.

2 likes

Ja, ze krijgen zoveel meuk! En dat wegbrengen naar de stort kost heel veel geld!

2 likes

ik ga als het goed is maandag deze fantastische unieke OG NS lamp ophalen hahaha

52 likes

Niiiiiice!!!

1 like

Wauw die is wel echt uniek

1 like

Kan alleen de grootte niet zo goed inschatten :sweat_smile: Kan goed zijn dat ik hem tijdelijk ergens moet opslaan tot in een grotere woonruimte heb haha

Ik zou mijn interieurs zelfs op aanpassen :stuck_out_tongue_closed_eyes: dit heeft niemand

1 like