Ik wilde het net posten! Leuk dat ik er toch achter ben gekomen.
Ik sta nu buiten in de rij om de kringloop in te mogen.Is één van mijn favorieten en het is de 2e dag dat ie open is dus ik denk: nou leuk,even weer neuzen.Maar toen wist ik dit nog niet.Ha ha…
Uiteindelijk wel wat gevonden?
1 roze schaal en 2 gebakschalen. Ben er heel blij mee en heb deze met een mooie korting op de kop getikt.
Wat een mooie meubels, maar vooral ook: wat een mooie muurkleur ! Mag ik weten welke kleur en/of merk dit is?
Dat bordje Zo mooi.
Super leuk idee!!! Misschien kan je er een stukje stof insteken ipv het wit papier? Zoals beige/creme linnen?
Ik vind de combi van het goud en het blauw inderdaad erg mooi. Prachtige heldere kleuren.
Mijn oma had vazen etc in die stijl maar vroeger vond ik die lelijk. Inmiddels heb ik wel redelijk wat blauw thuis, maar enkel van Delftse makelij. Echt Aziatisch blauw heb ik bewust niet, ik wil niet teveel stijlen, maar dit bordje… Wauw.
Mijn aankopen laatst. Heb een oude canon 500D gevonden, veel glazen, twee vazen en leuke set schaaltjes van gekleurd glas.
Vond vooral de vorm van de glazen echt heel tof. Het zijn meerdere formaten en heel dun glas
Mooie vondst die schaal, en goede prijs!
Doet de camera het nog of is ie voor de sier?
Ik hoop dat hij nog werkt! Ik ga er vanavond batterijen in doen haha, spannend dus
Let me know plssss!
Die camera heeft een accu, als het goed is gaan er geen gewone batterijen in. Of bedoelde je dat ook?
Ik heb goed gekeken en er moeten wel batterijen in, maar inderdaad niet de standaard. Ik type trouwens 500D, maar het is een 500 zonder D. Ik ben bij canon zo gewend om er D achter te typen haha, sorry daarvoor. Dit is ook mijn eerste analoge camera waar iets van een batterij in moet
Haha ah nou gelukkig dat er dan niet de accu ontbreekt. Hopelijk doet ie het!
Dankjewel!!
Oh en dat is een leuk idee idd,ga eens bij de stoffenkraam kijken op de markt of ze iets leuks hebben.
Het was het wachten zeker waard! Rij ging sneller dan ik dacht en volgens mij was ik nog op een aardige gunstig tijdstip,toen ik zelf binnen stond en ik naar buiten keek leek de rij wel 2 keer zo lang
Mijn aankoopjes van afgelopen week,beetje armoedige foto’s want het licht schiet niet echt op vandaag maar was zo’n €15 kwijt voor alles.
Als eerste deze koffer voor maar €4!! Ben al 100 jaar op zoek naar een oude koffer en wou het liefst één met van die riempjes eraan maar die kom ik bijna nooit tegen.Meestal zijn ze bruin/met gouden hardware of in niet zo’n goede staat.Deze oogt ook vrij modern en dat past veel beter in mijn huis (vrij strak/modern en veel zwart/wit en zilver/grijs).De binnenkant is ook nog helemaal gaaf (zelfs het adres van de vorige eigenaar staat nog op het kaartje binnenin haha).Wel een zwaar ding zeg,allemachtig.Als je hiermee vroeger op vakantie moest,echt niet te doen.Gelukkig wilden ze hem even voor me achterhouden bij de kassa.Ik ga hem gebruiken als decoratie in huis met al mijn herinneringen erin van al mijn reizen etc (vandaar ook dat ik het in een koffer wilde),nu zit een gedeelte in een kartonnen doos en slingert de rest door het huis.Misschien nog iets leuks erop zetten (iemand ideeën?) en klaar
En dit is samen met de koffer toch wel het leukste wat ik gevonden heb,en maar 50 cent!! Deze lag ergens achter verstopt en vond ik bij toeval.Is dus blijkbaar (na wat research) een verzilverd kaviaar schelpje.Maar aangezien ik niet zo chique ben heb ik hem op de salontafel gezet en doe ik er sleutels in.Er zit ook nog een glazen schaaltje in.
Dit schattige mini-vaasje.Ik spaar kleine vaasjes in aparte vormen dus deze past er mooi tussen.Alleen nog even schoonmaken.
Ook spaar ik (blijkbaar haha) karaffen en deze was te leuk dus deze gaat ook een mooi plekje krijgen.
Deze oversized oma-blouse maar staat heel leuk in een mom jeans met een mooie ketting.Voel me meteen een hele classy oma haha.
En dan nog deze blouse met streepjes,oversized maar staat ook echt heel leuk (vind ik dan hè).
Teffes lang verhaal maar zo blij met alles