Gekocht om aan de voordeur te hangen? Als soort les voor de wereld.
Haha nee, dat is te confronterend voor mezelf want soms heb ik een onaardige bui en dan zeg ik hardop dat ik even wat onaardigs kwijt moet, als ik dit tegeltje ophang dan mag dat natuurlijk eigenlijk niet meer
Bij een kringloop hier moet je je karretje beneden laten staan als je boven wilt kijken en ik zag in iemands karretje iets wat ik al heel lang zocht en toen keek ik heel stiekem even wat de prijs was, was het maar een euro heb mezelf gedwongen weg te lopen maar heb dr daarna wel gestalkt om te kijken of ze het uiteindelijk afrekende (dat deed ze helaas)
Ahhhh als ik iets echt graag wilde, zou ik het gevraagd hebben denk ik. Wat was het?
Een jurkje voor een bruiloft €6,50
Een losse trui €2,75
Een klein bloempotje van Mica €0,50
Een handbagagekoffer met de perfecte maten en lekker licht €5,-
Weer goed geslaagd vandaag!
Dat is echt balen @Chief, ik leef met je mee. Ben ook benieuwd wat het was, misschien kan iemand van hier helpen.
Ik heb vandaag deze stoel gevonden waar ik heel marktplaats al voor af had gezocht, voor maar €7,50! Alleen nu moeten er nog kussens in. Weet iemand waar ik deze kan vinden of misschien hoe zo’n stoel heet? Dat zoekt wat makkelijker.
Rotan stoel? Of bedoel je nog specifieker dit model?
Ik was vandaag even in de kringloop en ze hadden echt zoveel dingen die ik altijd zie op van die doorverkoopinstagrams haha. Ik kwam voor wijnglazen, bloempotjes, nachtkastjes en lijstjes, maar helaas niks gevonden. Ga volgende week nog even bij een andere kijken.
Ja nog specifieker haha. Rotan stoel kan alsnog van alles zijn
Ik heb zelf in zo’n soort stoel een fake schapenkleedje gelegd en dat zit prima. Zit er verder niet de hele dag in maar voor even is het heel goed te doen en het staat ook meteen aangekleed imo. Misschien een idee.
Ik heb net nieuwe sofa kussens besteld, je kan gewoon het formaat en vulling en kleur kiezen. Niet zo goedkoop, maar wel volledig op maat als dat is wat je zoekt?
Ik wil morgen gaan kringlopen in de buurt van Rotterdam, heeft iemand suggesties? Ik heb alleen Nieuwe Hoop in Hendrik-Ido-Ambacht op mijn lijstje staan
@Eenhoorn en @LapizLazuli dank voor het meedenken! Zo’n kleedje ligt idd al in een andere stoel, ik ga denk ik schuimrubber op maat laten snijden en zelf bekleden.
Wij hadden vroeger zo’n stoel in schommelvariant, misschien als je zoekt op rotan schommelstoel dat je dan iets op maat vindt?
Wij noemden hem ook wel apenkooi maar weet niet of dat een gangbare term is voor deze stoel
Geweldige soortgenoot!
Haha dit is meer een: Wanneer moet je aan een forummer denken
Het tegeltje zou ik zo ophangen
Ik ga eens zoeken, thanks! Haha ja lijkt wel op tralies eigenlijk hè. Gezellig wel
De tekst is mooi alleen het tegeltje zelf is niet aan mij besteed
Ik heb wel een blauwe (yay geen zwart of goud ) draadmand gekocht en een fotolijst (in de kringloop vind je ze tenminste nog met echt glas voor weinig geld)
Ik liep gisteren even langs de kringloop in mijn wijk, maar er stond echt een rij van 15 mensen voor de deur. Het is er echt mini en ik snap de afstand die gehouden moet worden, maar dit was wel echt lang wachten voor de mensen in de rij.