Het Kringloop topic

Dit zijn een paar van mijn favorieten van de afgelopen tijd!

Hier moet ik nog een kapje voor zoeken:

Ik vond deze retro ski-jas, volgens mij ongedragen. Gaat helaas (of nou ja ook weer niet helaas) nog wel even duren voor ik ermee naar buiten kan.

Detailfoto’s voor kleur + stof:

Deze jas heeft als nickname ‘de garnaal’ gekregen:

De blouse klopt er niet bij maar check die borduursels :heart:

27 likes

Love de groene jas vondst.

1 like

Ik ben binnekort in de regio Nijmegen/Noord-Limburg/Oost-Brabant en ben al op de kringloopapp aan het kijken, maar mocht iemand hier reviews hebben dan hoor ik het graag!

Ik koop heel veel bij de kringloop. Ik denk dat zeker 70% van mijn interieur van de kringloop komt of op een andere manier tweedehands verkregen heb (ik heb ook een kruk en een kastje van de straat haha), dus ik vind dit topic super leuk haha. Ik ben momenteel bezig met het opknappen van een stoel, zal foto’s posten als hij klaar is!

2 likes

Hahaha dat laatste is zo herkenbaar! En dankje, ga ik onthouden!

1 like

In Noord-Limburg heb je Emmaus Feniks (bij een oud trappistenklooster), die is soms wel leuk. Maar die is heel beperkt geopend en ik zou de zaterdagmiddag vermijden want druk.

1 like

Ik had deze al eerder geplaatst, maar mocht iemand deze tegenkomen op haar strooptocht. Deze versie is mij heel dierbaar en nergens te vinden!

13 likes

Ik heb 'm even opgeslagen, wie weet kom ik het een keer tegen

1 like

Ah wat is hij mooi! Geen idee of dit ook bij jou van toepassing is hoor, maar ik heb er ook zo eentje van mijn opa (helaas niet zo gaaf als die van jou, aantal kleine beschadigingen), en die ruikt echt haha.

In eerste instantie had ik er een aantal tassen in gedaan en toen ik die een paar maanden later eruit viste roken ze enorm naar de kist zelf. Was me eerst niet opgevallen, maar er hangt een muffe, aparte geur in. Kan natuurlijk zijn het alleen mijn kist is, maar voordat je er daadwerkelijk iets in gooit wat daarvoor gevoelig is (zoals dekens), zou ik er even op letten. Misschien had je dit zelf ook al bedacht maaaar just to be sure.:smiling_face_with_three_hearts:

Alle gruwelijke ssprookjes. Ruikt alleen wel echt heel erg muf. Even bedenken hoe ik die geur wat minder krijg.

Deze lamp. Echt puntgaaf nog. Was helemaal niet op zoek naar nog een staande lamp maar ben er nu helemaal blij mee. Lijkt ook net alsof ie er altijd al gestaan heeft!

47 likes

Een spel (sinds tijden weer!) en een boek over NLP :nerd_face:

5 likes

Een schilderijtje van (de Amsterdamse?) grachten en een cocktailshaker

8 likes

Ik dacht even dat je een tweedehands urn had gekocht :weary:

74 likes

Oooo dat zou wel heel luguber zijn :flushed:

Dat boek :smiling_face_with_three_hearts: Love Anton Pieck!

Jaaaaaaa ik ook! €1 was ie maar :astonished:

3 likes

Dacht precies hetzelfde hahahah

2 likes

Dit was ook mijn eerste gedachte :scream:

2 likes

Onderweg naar de blokker voor martiniglazen a 6 euro toch maar eerst even in de kringloop kijken

toppie :partying_face:

73 likes

Mooi vaag en goed vage boeken. :thumbsup:

64 likes

Ik keek tussen de tegels voor iemand hier en kwam toen deze tegen :joy:

25 likes