Het Kringloop topic

Wauw die is echt prachtig!
Hier in de regio (midden limburg) heb je helaas niet echt van die grote kringlopen zoals je bijv bij boncolor of aimee vd pijl op youtube ziet, waar je écht kan neuzen. Of ik ken ze nog niet haha. Als je een half jaar niet gaat en dan weer een bezoekje brengt staat er voor 95% nog dezelfde rommel voor teveel geld.

1 like

Love de mini versie van de stoel er achter als planten standaard! haha

9 likes

Hahaha ik kom zelf uit midden Brabant en ga eigenlijk nooit naar ‘grote’ ketens, waar een aimee en bonnie naar gaan hier zijn voornamelijk kringloopwinkels waar er maar 1 van is zeg maar haha! Hier geen rataplan ofzo haha

Bij mij helpt google maps en de kringloop app erg, want de meeste die hier in de buurt zaten kende ik niet. Ik ga op een dag meestal ook naar meerdere kringloopwinkels en ik probeer er met openingstijd te zijn, zijn allemaal van die kleine dingetjes die verschil maken in leuk of meuk :joy:

@nutsaboutbeauty hahaha die vond ik juist leuk er naast! het zijn er stiekem twee :joy:

19 likes

Aah nog beter :clap: nu wil ik die ook, ik ga maar eens goed rond kijken bij mijn kringlopen

Haha ik heb er gisteren nog een gezien bij ge.mini in rosmalen, maar weet niet of je uit de buurt komt :joy:

1 like

Ik mis dat hier ook wel? Ken eigenlijk ook alleen echt de Emmaus Feniks en het goed… Echt kringlopen met boeiende dingen: geeen idee…

Hahah deze hebben wij echt al 30 jaar thuis

Heb je de kringloop app? Daar heb ik best veel andere en kleine kringloopwinkels door leren kennen.

1 like

Mooie vondsten! Wat is dat houten dingetje?

Die ken ik weer niet haha, ik zit nog ietsje zuidelijker. Ik ga wel es naar het goed en tweedehands centrum in roermond maar die vind ik eigenlijk 3 x niks, altijd dezelfde spulletjes en veel te duur. Bij allerhande in panningen kan ik nog wel es slagen maar ook niet veel vernieuwing helaas.

Als je een keer zin hebt in een ritje: de kringlopen van Rd4 in Zuid-Limburg (Heerlen) zijn echt een aanrader.

2 likes

Thanks! Ik heb het even opgeschreven, als ik eens die kant op ga, ga ik zeker een kijkje nemen!

1 like

Doen!!

1 like

2 opbergbakjes 1,-shirtje is donkerder van kleur niet fel zoals op de foto 2,50. Spijkerjasje 5,- regenwormen 2.50

Toen nog even door bij andere kringloop

Wie is het 1.50 voor met mijn neefje te spelen. Wasgij klein 0.50 (ze vroeg 1 euro eigenlijk :sweat_smile:)
En toen kwam een man die puzzels weg leggen dus daar liep ik gelijk achteraan en nam ze beide mee haha. 3 euro ps, zien er beide nog nieuw uit denk een puzzel corona aankoop :wink:

6 likes

Huh hoe is die ravensburger puzzel nou?
Is dat gewoon een verlopend kleurvlak? Is het dan leuker dat de puzzelstukjes in een spiraal lopen?

Het is echt dit, dacht eigenlijk dat hij blauw was maar is zilver.
Het lijkt mij een uitdaging wij maken veel puzzels dus het leek mij eens wat anders en zo voor 3 euro leuk te proberen ipv 17,- nieuw :smiley:

15 likes

:flushed: intens

Ja ben ook benieuwd of hij te doen is hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Joehoe we hebben ‘m!

Wel leuk om het verhaal van de verkoper te horen: de kist was in 1960/1970 door haar ouders meegenomen uit Java toen ze weer emigreerden naar NL na werken voor shell. Maar de tempels en tekens zijn niet indonesisch, dus wij denken zelf dat het een kist uit China is, misschien wel zo oud als 1920 (veel soortgelijke kamferhout kisten die ik op internet zie zijn van rond die periode). Echt koel!

45 likes

Een schatkist dus. Zit er echt niks in? Een kaart of zo :stuck_out_tongue:

2 likes