Het Kringloop topic

Was op zoek naar schotels voor onder bloempotten toen ik dit hertje tegenkwam. Is alleen een beetje instabiel, net als de echte Bami.

.

50 likes

Mocht je in het noorden wonen, dan weet ik wel iemand die een spiegel op maat kan snijden voor je. Ik heb ooit een spiegel in een hartvorm en zelfs een zwaluwvorm gekregen.

1 like

Geweldig die tasjes! Mag ik vragen in welke regio je bent geweest?

1 like

Ja die extra tasjes zijn leuk hè. Je hebt er alleen niks aan haha, zijn echt voor kleine Nokia’s.
@whatsinaname ik kan het niet precies zeggen ivm privacy helaas, maar regio Eindhoven. Maar ik denk dat je net geluk moet hebben, is natuurlijk bij iedere 2dehands winkel zo.

1 like

Als er een Nokia in zou passen zou ik er denk ik eentje gebruiken voor sleutels (want die raak ik áltijd kwijt in mijn tas) en eentje voor een lipstick.

Ik ga vanmiddag ook weer even op pad,
zo’n zin in :star_struck:

Nee hij is van Elvine, een Zweeds merk :smiley:

2 likes

Ja dat kan idd. Er zitten in de tas zelf ook nog 6 vakjes, dus aan ruimte geen gebrek haha. Veel plezier vandaag! En niet vergeten je spulletjes hier te showen, vind het altijd leuk om aankopen van anderen te zien.

1 like

19 likes

Deze gisteren gekocht. Ik denk dat ik 'm opnieuw ga bekleden.

Edit: mocht iemand 'm ook willen, er stond er nog één :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Voor mij ook een stoeltje dit weekend

41 likes

Oooh mooi :heart_eyes: Totaal niet mijn stijl maar staat vast heel mooi als het bij je interieur past!

1 like

Heel leuk! Kun je dat zelf opnieuw bekleden? Want ik geen losse zitting toch, maar me zo’n nagels?

Ohhh mooi!

1 like

Ja met nagels en volgens mij moet het wel kunnen, maar we zullen zien. Anders laat ik 'm opnieuw bekleden :relaxed:

1 like

Als het lukt, dan hoor ik het graag! Ik kom vaak mooie stoelen tegen met nagels, maar heb het idee dat ik dat niet zelf opnieuw kan bekleden.

1 like

Vandaag even een rondje met mama gemaakt en heb nog meer stoelen gekocht :sweat_smile: even bedenken hoe ik dit bij m’n vriend ga brengen en welke stoelen dan weg kunnen

Maar waren van Thonet en vond ze zo mooi.
Heb voor hem nog een nieuwe Levi’s spijkerbroek gevonden in z’n maat dus hij moet ook niet zeiken

56 likes

Oké niet helemaal van de kringloop, maar wel tweedehands en een meubel dus ik vond dat het hier wel paste haha. Ik ga komend weekend als alles doorgaat deze mooie kist ophalen (via marktplaats) :star_struck: Hij is best groot, een meter breed en 57cm hoog.

32 likes

Wauw!!! Is dit niet heel duur? Wat een werk moet daarin zitten

90 euro! Maar ze moeten er vanaf, ik denk dat ze wel meer waard zijn. En ja bizar he, die details!

1 like

Net een of andere schatkist dit!