Het Kringloop topic

Wauw die bovenste :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Deze kaptafel (om op te hangen aan de muur)! Ong. 60 cm lang :heart_eyes:

58 likes

Wauw goede vondst :heart_eyes: hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?

Hij stond op Facebook Marketplace en ik heb er 50,- voor betaald. Staan trouwens veel mooie dingen op, meer dan op Marktplaats vind ik!

2 likes

Jaaa ik word altijd héél hebberig daar van haha. 50 euro is een prima prijs hiervoor!!

1 like

Potten voor in de tuin

22 likes

Love die blauwe!

1 like

Ja he! Heel toevallig heb ik ze ook in t groen! Ooit ook eens bij een kringloop gevonden

1 like

:heart:

65 likes

Nou hij is bezorgd. Maar die bezorgers wilden hem niet verder tillen dan de 1e deur.
dat is die van het portiek.
Er is gewoon een lift aanwezig, ik snap niet zo goed waarom die 3 meter verder zo’n probleem is, ik was dus flink pissig dat die mannen gewoon wegreden.

met alleen het spiegel stuk (was niet erg zwaar) liep ik de trap op om mijn hondje te pakken. Ik struikelde op de trap en de spiegel viel, in miljoenen stukjes.

nog nooit eerder heb ik zulke onbeschofte bezorgers gehad. ben echt zo teleurgesteld nu in mezelf dat ik het heb laten vallen maar ook in die &%$^&*% bezorgers

1 like

Ah neeeee :cry: :heart: heb echt heel erg met je te doen!

1 like

Wat erg! Kun je de spiegel misschien vervangen?
Zo zonde van zo’n mooie kast

1 like

ja, ik ga kijken wat ik kan vinden. de kast was niet zo duur, en hij is in goede staat dus het is het waard.
baal als een stekker

1 like

Mocht je even tijd nodig hebben om de juiste spiegel te vinden/laten maken kun je misschien zolang mooi papier op de plek waar de spiegel zat plakken?

1 like

dat vind ik een leuk idee :grin:

1 like

Ah @Bucky wat vervelend, zelf zou ik er nog even een belletje aan wijden

1 like

Op zoek naar zomershirtjes en een spijkerjasje en thuiskomen met de perfecte winterjas :sweat_smile:. Precies zoiets als wat ik wilde. Betaalde 15 euro, zag dat op internet de prijs 280 euro is :scream:

46 likes

Ah nee wat zonde zeg! Snap dat je baalt.Volgens mij doen ze dat bij bijna geen enkele kringloopwinkel helaas.Ik woon boven het magazijn van een winkel en bij mij wilden ze een ladekastje ook niet komen brengen verder dan de voordeur.Maar toen ik een keer wat spullen op wou laten halen wilden ze ineens wél naar boven komen :roll_eyes:

2 likes

@Bucky wat een knapperd! Snap dat je baalt. Hopelijk kun je zo’n spiegel nog ergens vinden…

Hier mijn aankopen van vandaag. Ik heb ook nog deel 6 en 7 van de Engelse Harry Potter kunnen vinden, dus heb nu bijna de hele serie compleet van de kringloop! Ook heel blij met de jurkjes, €1 per stuk en de 90s tasjes, die zocht ik nog.

10 likes

Oh dat bruine tasje,leuk! Doet me denken aan de LV multi pochette die je veel ziet nu op Instagram,met al die extra tasjes eraan.

2 likes