Het Kringloop topic

Mijn buit van vandaag! Had vooral fotolijstjes nodig, dat is goed gelukt. Ook een paar heerlijke no-nonsense boeken en een puzzel gescoord. Ik ben vooral blij met de meest linkse poster: French Kitchen van Wouter Roelofs

30 likes

Dit leuke tasje gescoord voor €0,75, weet nog niet of ik het als tasje of als plantenhouder ga gebruiken :joy:

52 likes

Deze voor in m’n nieuwe woning!

102 likes

Wat zullen ze hierin vervoerd hebben. Misschien vogeltjes?

wow heeeel tof!!

1 like

Wat mooi zeg!

1 like

Het doet me aan een scene uit een film denken waarin een vrouw ook zo’n tasje heeft en er dan ‘iets’ uithaalt. Oh, een scene in Sissi! Maar ik weet niet meer wat ze er dan in heeft zitten…

Ik weet het weer: een naaisetje met een schaar! (Ze maakt dan Franz Josef los als hij in haar vislijn vast zit tijdens hun eerste ontmoeting. :joy:)

5 likes

Zou kunnen al is ie wel heeel schoon! En totaal niet beschadigd aan de binnenkant. Maar ben inderdaad benieuwd waar die ooit voor bedoeld is geweest :joy:!

Wow, prachtig!

Haha wat grappig. Misschien deed ze zijn gevangen vis er wel in

Ik denk dat Franz Josef niet in dat tasje paste. (Dit is alleen grappig als je de film hebt gezien denk ik).

3 likes

Niet gezien… Dus kan niet mee lachen :blush:

Als je van zeer zoetige films houdt met fantastische kostuums kan ik ze echt aanraden. En on-topic, ze hebben vast de dvd’s bij een kringloopwinkel liggen.

1 like

Ik ‘ken’ het wel, wel eens op televisie voorbij zien komen. Ik ben vorig jaar in Boedapest in de Matthias kerk geweest, daar zijn ze gekroond. Hele mooie en bijzondere kerk.
De film zal ik kijken, ik beloof het je :wink:

1 like

Gewoon wachten tot Kerst, dan worden ze in 2 dagen allemaal uitgezonden op de NPO.

3 likes

Ja daar zat ik afgelopen kerst helemaal klaar voor, maar werden ze niet uitgezonden :unamused:. Maaaar staat ook op youtube, geloof ik, dus da’s mooi :smiley:

1 like

Wauw goeie vondst! :heart_eyes: Was ie betaalbaar? Bij de kringwinkels hier zijn deze soort kasten altijd zooo duur vanwege de populariteit (zelfs als ze in slechte staat zijn), snap het wel maar gaat ergens een beetje voorbij aan het concept kringwinkel vind ik

Hij stond voor 375,- euro op mp.
De kringloop zit in het dorp waar m’n ouders wonen in Friesland dus m’n moeder was zo lief om meteen te gaan kijken en onderhandelen. M’n moeder belde na afloop en vroeg naar wat dit me ging kosten en toen zei m’n moeder dat ik de kast van haar mocht overkopen voor een euro…
heb dus geen idee wat ze heeft betaald maar m’n moeder kennende is dat lang geen 375,- geweest.

28 likes

Ah wat lief van je moeder! Goeie prijs :wink:

en ook nog 2 plantenpotjes en een trui gescoord vandaag. was 11,75 bij elkaar :heart::heart::heart:

55 likes