Het Kringloop topic

Ik kijk meestal voor:

• Boeken, volgens mij woont er bij mij in de buurt iemand die ook van Engelse YA boeken houdt, dus er is altijd wel iets!
  • Sieraden, voor mooie kraaltjes die ik kan hergebruiken voor eigen armbandjes
  • Puzzels, maar bij mij zijn er alleen maar puzzels met Oostenrijkse uitzichten met blokhut te vinden
  • Bordspellen
  • Houten speelgoed voor dochter
  • Leuke/grappige potjes om pennen, kwasten enzo in te bewaren
2 likes

Goede vondst! Ik heb Kolonisten ook bij de kringloop vandaan. Er stond een vrouw mee in haar handen heel bedenkelijk te kijken, dus ik dacht shit, net misgegrepen… Toen legde ze het terug en toen zei ze tegen me: Je weet nooit of het compleet is, ik heb geen zin om alle kaartjes te tellen. En toen liep ze weg.

Toen heb ik het snel gepakt en toen ik het open maakte zag ik dat alle kaarten nog in plastic zaten en de chips nog in hun kartonnetje… Wat was ik blij :smiley:

42 likes

Ja super nice is dat!

1 like

Ik vind ‘Jouw Marktkraam’ in Rotterdam zo leuk maar mensen denken echt nog rijk te worden met hun oude spullen. Glazen schaaltjes voor €10 per stuk enzo. Zag vandaag een klein schilderijtje (10cm) in Japanse stijl, €25… Mis hier in de stad echt goeie kringloopwinkels.

6 likes

Ik vind Nieuwe hoop op de Oudedijk in Kralingen wel redelijk leuk. Al hebben ze ivm corona lange tijd geen spullen aangenomen dus weet niet of het nu de moeite waard is. Volgens mij nemen ze sinds deze week wel weer spullen aan.

Maar verder vind ik het ook niks aan in Rotterdam :frowning:

1 like

Net buiten het stadscentrum maar zeker op fietsafstand vind je Opnieuw & Co.

1 like

Zo blij mee! Echt leer, binnen drie vakken. Alleen geen hengsel maar er zitten wel ringetjes binnen dus kan er makkelijk één aan vast maken.

25 likes

Ik zoek iets heel specifieks en zie vaak tegeltjes, maar nog nooit dit gedicht en deze versie. Mocht iemand ‘m ooit tegenkomen & voor mij mee willen nemen: je bent mijn engel!!!

4 likes

Oh deze had mijn broertje vroeger! Ik ga navragen of die nog ergens ligt!

Wat lief!

Ja, het tegeltje heeft voor mij speciale herinneringen!

Ahh ik heb ook goede herinneringen aan dit gedichtje. Vroeger blijven slapen bij oma :two_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Bij de kringloop in Appingedam combineren ze de belangrijke levenswaarden Home en Love hahah

40 likes

Ja, ik bij mijn moeder. :heart_eyes: En mijn zus heeft ‘m geërfd en ik voel echt pijn dat ik het tegeltje niet meer zie nu.

1 like

Ik kijk voor iemand anders ook vaak tussen de tegeltjes, mocht ik hem toevallig tegenkomen zal ik hem voor je meenemen!

1 like

Zo lief!

1 like

Ik heb vandaag een oma-broek gekocht bij de kringloop. Er zit elastiek in de band, meest comfortabele broek die ik ooit aan heb gehad. Iedereen moet zo’n broek kopen!

50 likes

Staat mooi zo bij elkaar!!

1 like

Hier gaat het ook wel eens mis :smiley:

48 likes

Ziet er heel comfortabel en toch elegant uit, goede aankoop! :blush:

1 like