Wow score! Ik heb twee noppies broeken en vind ze echt top, waren de enige die lekker zaten bij mij.
Ja!! Ik draag altijd al veel jurkjes dus ik dacht ik ga niet investeren in broeken maar toen kwam ik dit tegen, ja dan kun je het ook niet laten liggen. Past perfect (behalve die buikband dan, maar dat komt snel genoeg).
Haha iemand met een vogel als Instagram foto?
Nee, het is wannemeuk op insta! Ze post echt dingen voor nette prijzen
Ah ik ben echt vet goed geslaagd bij de kringloop gisteren. Trui, jasje, blouse, puzzel, boek, houten bakje, cocktailglazen (oke ijscoupes maar whatever) en een kannetje. Samen 10 euro nog wat!
Heel erg leuk
Kent er iemand kringlopen in Overijssel die op zondag geopend zijn? Ik weet zelf dat Het Goed in Deventer geopend is en Kringloop Twello (is zelfs al Gelderland maar oké) . Er is een kaart waar kringlopen op staan die open zijn op zondag, maar naar mijn ervaring staan daar ook kringlopen op die gewoon gesloten zijn vandaag.
Dussss: welke kringloop in Overijssel is nog meer geopend op zondag?
In Z.wolle is in elk geval geen kringloop open op zondag
Ahh jammer
Twee heerlijke vintage schalen! (zonder mijn lelijke -nagelbijter- duim ) Ze hadden zoveel leuke dingen, veel Brabantia ook, en toffe stoeltjes en ik had alles wel willen kopen, haha.
Waar?
In Noord-Holland, ‘Had ik vroeger ook’ heet de winkel. Kleine winkel met beperkte openingstijden in een minidorpje, haha, maar heel tof.
Hebben jullie ervaring met de kringloop winkels in Alkmaar?
Zag in een video van Aimee van der pijl dat ze er 4 bezocht die allemaal naast elkaar zitten.
Iemand wel eens geweest voor ik anderhalf uur in de auto spring ?
Ja! Zeker leuk, helemaal omdat het er vier bij elkaar zijn. En als je toch in Alkmaar bent is Kringloop Overdie ook een aanrader!
Jaaa, die kringloop winkels zijn ook allemaal lekker groot! Heb er heel veel meubels in mijn huis vandaan. Een van de 4 heeft rare openingstijden dus ben er maar 2x geweest. Sowieso is Alkmaar een leuke stad om te winkelen, kan het van harte aanraden
Okee leuk! Ga ik een dagje Alkmaar plannen binnenkort