Dort is heerlijk! Ik vind die in Zwijndrecht ook vaak wel fijn. Alleen het personeel daar heel onaardig (heb je al snel natuurlijk met mensen die een licht verstandelijke handicap hebben, die zijn over het algemeen wat klantonvriendelijker)
Ja in dordt vind ik dat ook, alhoewel er wel een paar hele vriendelijke oude mannetjes lopen!
Ja klopt. Ik vind trouwens Vlaamse kringlopen heel erg, ging wel eens toen ik dicht bij België woonde naar kringlopen maar nooit wat leuks gekocht daar.
Ik heb nu zin om naar Dordrecht te gaan. Kan er soms echt even een dagje voor uittrekken
Ik heb juist echt parels gekocht in Vlaamse kringlopen! Maar ik ga wel altijd naar kringlopen in steden, misschien dat dat een verschil maakt haha
Oh dat zou best kunnen! Ik ben dan gewoon in de verkeerde geweest (kleinere plaatsen)
Ik word altijd enthousiast van dit topic.
Ik ook, ik vind het ook altijd heel leuk om te zien wat anderen bij de kringloop scoren
Deze messing spiegel komt ook bij Noppes vandaan €7,50
En deze kast afgelopen week bij een Dorcas winkel, heb er inmiddels zwarte lange grepen op gezet. €50
Mandjes onderin bij Noppes €2 per stuk
Wow, wat een toffe vondsten allemaal! Hier in de buurt ook wel kringloopwinkels te vinden, maar dat is meer het type ‘oude-meuk-rommelmarktspul’. Hebben jullie aanraders in omgeving Leiden/Bollenstreek/Haarlemmermeer/Haarlem?
Ik kom niet uit die omgeving. Maar de kringloop app vind ik zelf heel erg fijn. Mensen geven ook recensies, dus dan kan je zien welke leuk zijn!
Oh top! Dankje!
Vandaag langs de kringloop geweest, een vaasje, 3 kledingstukken en 2 spelletjes gekocht. Dit waren m’n beste vondsten
Vintage top voor 4,95 (echt een wonder tussen alle oude c&a meuk die ze hadden)
Dit spel voor 3,50 in een hele goede, bijna nieuwe staat. Alleen de doos is een beetje beschadigd. Echt een heel mooi gemaakt spel!
3.50 voor het spel (mist 1 dobbelsteen, maar goed die is vervangbaar) 1.50 voor baby float, ziet er nieuw uit. En 1.50 voor ravioli maker:)
Deze lag in de kringloop, €12,50. Vond ‘m super mooi maar met kinderen en een kat is die waarschijnlijk snel verpest dus heb ‘m laten liggen
Zo mooi
Wat een mooie! Waar was dit?
Prachtig!!
Heb door jullie posts helemaal zin om naar de kringloop te gaan. Morgen eens kijken of ze hier nog wat leuks hebben!
Krimpen aan de Lek
Ik ben vandaag best goed geslaagd (kan helaas geen foto’s posten) maar nu kriebelt het des te meer om weer te gaan shoppen. Ben maar een boel kringloop- en rommelmarktfilmpjes van Boncolor aan het kijken om de cravings te sussen Dus kom maar op met de foto’s van al jullie tweedehandsaankopen zodat ik kan meegenieten!
Ik heb dit messing met glazen kistje gekocht via een instagram kringloopverkoop🥰
De kandelaren komen ook van een rommelmarkt.
Ik verkoop zelf ook regelmatig het 1 en ander aan kringloopspulletjes want ik heb echt téveel
Ik weet nu van wie jij deze gekocht heb! ik heb haar ook op insta en ook al eens iets gekocht!
Ja zij heeft leuke dingen!