Het Kringloop topic

Elst heeft tegenwoordig wel vette meubels en glazen enzo. De kleding is inderdaad niks haha.

Super happy met m’n 90’s starter pack. Op de Moschino snowboots stond de prijs er nog op, €110. Voor de drie dingen heb ik €3,50 betaald.

34 likes

Boekenkast :grin:

55 likes

Jaa, Ik ook! :blush:

1 like

Wauw!

1 like

Wauw!! :heart_eyes:
Zo’n kast staat al eeeeuwen op mijn wensenlijst (zou hem zelf wel gaan verven).Hele mooie vondst!

1 like

Die is echt perfect!

1 like

Ik zag je foto op insta en het is een hele mooie jas (goede vondst!) maar waarom heb je geen broek aan??

2 likes

Haha was al mijn kleding aan het uitzoeken en deed even snel de jas aan. Normaal draag ik er wel een jurkje onder

3 likes

Wat een goede vondsten voor Ă©Ă©n euro per stuk, super goedkoop!

Wel een gekke foto zonder broek maar dan wel met schoenen😂

1 like

Hahaa ja ik wilde wel even kijken hoe het staat met schoenen. Ik vind lange jassen vaak mooier staan met hakken.

Aangezien mijn hele huis van de kringloop komt en ik maar 1 foto kan toevoegen, hierbij een foto van mijn meest recente vondsten.

Alles op de foto is van de kringloop, behalve de klok. Het onderstel van de tafel heb ik zelf zwart geschilderd. De lamp ook gepimpt en de stoelen waren echt een lucky shot bij Dorcas.

Ik kom trouwens heel graag bij Opnieuw en Co in Dordrecht! Verder veel bij Noppes Gouda, diverse kleine kringlopen en rommelmarkten in het midden van Nederland :slight_smile:

80 likes

Heel mooi allemaal! Vooral die lamp :heart_eyes:

1 like

Dankjewel, daar ben ik ook erg blij mee!

Dit was trouwens de vorige situatie:
Ook alles kringloop, kast zelf geschilderd.

34 likes

Oh die lamp is prachtig!

1 like

Welke raad je meer aan, de kringloop in Dort of in Gouda?

1 like

Noppes in Gouda is fijner geprijsd en je vind er echt pareltjes qua accessoires voor je interieur. Oh en ze hebben een enorm wisselend assortiment, ik ga elke week even kijken en zie altijd nieuwe dingen. De kledingafdeling is alleen echt vreselijk, een grote puinhoop en heel veel vies of kapot.

Opnieuw en Co in Dordrecht kan ik echt een halve dag rondlopen. Die is veel groter, mooi assortiment en alles staat netjes gepresenteerd in een soort ‘huiskamers’. Wel met veel items een stuk duurder (maar ik heb er bijvoorbeeld ook een Perzisch tapijt gescoord voor maar 10 euro, ) en de kledingafdeling is daar heel netjes gesorteerd op kleur en type.

Gouda ga ik ‘even snel neuzen’ en Dordrecht ‘dagje kringloop’

Duidelijker kan ik het niet maken :grimacing:

3 likes

Wauw die lamp is echt een eye catcher! :heart:

1 like

Hahaha ja shit, nu wil ik alsnog naar allebei. :joy:

1 like

Sorry :joy: allebei doen dan!

1 like