Het Kringloop topic

Kringloop Zuid

Ik ben uiteindelijk gegaan naar Kringloop De Loods, dat was echt een hal vol meuk in mijn ogen. Ten opzichte van die ene kringloop is de gemiddelde kringloop in Rotterdam echt goed georganiseerd.

Binnenkort zou ik wel terug willen naar Maastricht dus dan ga ik zeker jouw suggestie bezoeken.

Ik was afgelopen week bij de kringloop in Rotterdam (Opnieuw & Co bij Alexander), was niet heel veel leuks maar kon toch niet te veel mee nemen, want het moest ook nog mee terug naar Berlijn in de trein, maar toch twee plantenpotjes en een heerlijk lelijk bakje gescoord voor 1€ samen. En toen ook nog een plantenpotje bij mijn ouders meegejat :grin: Dus kan weer wat verpotten naar grotere potjes!

2 likes

Ah goede tip! Ik moest deze keer op de fiets vanaf mijn ouders, Barendrecht is dan toch net wat te ver :smile: maar zal mijn moeder volgende keer weer eens lief aankijken zodat we met de auto kunnen!

1 like

Vandaag deze schaal van een soort papierreepjes opgeduikeld bij de kringloop!

24 likes

Oh ik vind die in Alexander juist heel erg fijn en gezellig met lieve mensen maar misschien moet ik dan ook maar een keer naar Barendrecht :blush:

1 like

Kaarsenhoudertje met bloemetjessss, 95 cent.

28 likes

Laatst dit boek gescoord.

3 likes

Ik spaar de boeken van Suzanne Vermeer.

(2 uit de winkel, rest komt van kringloop :slight_smile: )

2 likes

Deze vandaag gekocht, ben er erg blij mee!

6 likes

Een menora. Blij mee😊

27 likes

Paar weken terug de tafel en 4 stoelen gevonden voor €150
Nu eindelijk een mooie lamp erbij en wat mimosa bloemen. Helemaal in m’n nopjes hiermee :blush:

80 likes

Echt een heerlijk hoekje zeg, super mooie stoeltjes.

2 likes

Wauw :heart_eyes:

1 like

Nieuwe plafondlamp voor €5. Hij geeft ook een leuk lichteffect op het plafond

43 likes

Mag ik al reageren??1?

4 likes

Zo leuk!! Die merinowollen truien!! :heart_eyes:

1 like

Hele leuke spullen!
Kleine tip met betrekking tot de Zweedse klompen: ga er niet mee fietsen! Omdat ze helemaal niet buigzaam zijn, heb je minder grip op de trappers en schiet je voet er makkelijk naar voren af als je kracht zet. Ik ken twee mensen die daardoor gevallen zijn, waarvan er een zo ongelukkig met haar foef op het frame terecht kwam dat het bevallingsstijl gehecht moest worden😬
Dus ik dacht, ik waarschuw je even😉

9 likes

I did not see that coming

10 likes

Ik knijp onwillekeurig mijn benen samen nu

2 likes