Het Kringloop topic

Donkerblauwe vaas! Het kristallen theelichtje ervoor heb ik overigens ook een keer bij de kringloopwinkel gehaald.

Tekening van de Gravestenenbrug in Haarlem, omdat ik van Haarlem hou. Moet alleen een nieuw lijstje hebben.

Oud Europese kaart van een oud verzamelaar. Deze heb ik gekregen!

Wat tasjes en hoedjes! Het onderste tasje heb ik van mijn moeder gekregen en is in een kringloopwinkel gemaakt van o.a. plastic tasjes.

17 likes

Dankjewel! Ik ben er ook onwijs blij mee. Let overigens niet op de troep in mijn huis, woon er maar voor 5 maanden. :wink:

Deze koffiedoos een keer gehaald om er dekens in te doen

Leren jasje dat ik in 2010 bij een kringloopwinkel in Wormer heb gekocht. Oude foto. Inmiddels is ie behoorlijk versleten maar ben ik er nog lang niet klaar mee.

10 likes

Ooh wauww wat mooi! Ik ben wel heel benieuwd bij welke kringloop in Zoetermeer? :smiley:

2 likes

Wauw vind dit bizar mooie meubels, love it!!

2 likes

wat grappig die kist hebben mijn ouders ook staan ::slight_smile:

1 like

Dit dienblad,plantje en datumblok laatst gevonden bij de kringloop.

2 likes

Bij 2e hands nieuwe kans! Dit was trouwens de enige keer dat ik echt mooie spullen heb gevonden daar, maar je weet het maar nooit.

1 like

Grappig! Ik zag hem laatst ook op de zolder bij mijn opa en oma staan.

1 like

Thanks! Dat is er een waar je maar net geluk moet hebben idd!

1 like

Via Via leren schoenen met schapenvachtje €4

Schaal €2

Dikke kwaliteit blouse €4

Hoe blij je toch kan worden van dit soort vondsten, echt veel leuker dan nieuw :heart_eyes::heart_eyes:

38 likes

Goede vondst, die schoenen!

Ja en dan zitten ze ook nog perfect! Lekker warm voor de winter

Allemaal erggg mooi

1 like

Ik slaag echt nooit in Wormer… :slightly_frowning_face:

Ik ook niet meer helaas. Veel ziet er niet meer goed uit en/of is te duur, vind ik.

Deze reuze Chilly thermos gescoord voor €1,5

34 likes

Vijf nieuwe afleveringen. Zo zie je ook de andere kant van de kinrgloopwinkel

2 likes

Wat zijn kringlooptips voor Maastreg?

Jaa zo goed!