Het Kringloop topic

Je vraagt het niet aan mij maar ik was mijn blikken altijd gewoon af (als in afwasmiddel en voorzichtig schoonmaken met de zachte kant van het sponsje). Werkt prima.

1 like

Ohh dat popcorn shirtje, heerlijk nostalgisch!

1 like

Ik doe hetzelfde als @Wally en zet ze vaak ook nog een nachtje te weken in soda. Je kan ook een paar druppels bleek gebruiken voor de binnenkant (daarna wel heel goed wassen natuurlijk. En in de winkel kijken en ruiken of het oké is, of er geen roest, rare vlekken of geurtjes in zitten, dan vind ik het na schoonmaken wel prima!

Zou je willen delen waar in Parijs dat ongeveer was? Of welke winkels je zou aanraden?

1 like

Had er al één, maar deze is nog veel gaver en met kleur!

22 likes

Wauw die blauwe jas is mooi! Prachtige kleur en leuk met dat riempje. Echt goed geslaagd!

2 likes

Wow! Waar? Hier in arnhem is echt niks te vinden. Meubels niet en geen kleren

Die blauwe jas is echt heel leuk

1 like

Tvmeubel 25 euro (ik ga hem nog wel een beetje opknappen komende week)

Vaas 2,50

Spiegel 8,50

Blij mee!

20 likes

Oh ik vind bij 2switch wel vaak leuke dingen! Maar ik ga iedere week wel, de ene keer is het leuker dan de andere keer.

En Doetinchem is trouwens ook een leuke plek om te kringloopshoppen. Er zitten er 6 op 2km afstand :slight_smile:

Elst is (duur) en heeft heel weinig

Ik bedoel die in Arnhem :slight_smile:

Deze gekke vis gescoord vandaag:

28 likes

Glazen koekdoos (mijn oudtante werd boos toen ik koektrommel of schaal zei, want het was een koekdoos!!@!) Ik dénk dat ie van Copier is, dus voor 1.50 prima aankoop!

4 likes

Haha koekdoos klinkt meer als een scheldwoord eigenlijk

Verrekte koekwaus!

8 likes

Ik heb dit weekend weer wat mooie oude kerstballen gevonden, maar deze twee waren toch wel de mooiste! Samen voor €0,75.

28 likes

Deze laarsjes voor €3,-. Zo goed als ongedragen. Zijn van het merk Bronx. Erg tevreden!

26 likes

Ik heb de DVD kast uitgepluisd en heb de volgende films gevonden:
Rapunzel
Het gouden kompas
Kauwboy
Annie
Amelie
Muriels wedding
Lord of the rings trilogie

Voor 4, 50 :hugs:

4 likes

De bank in twijfelaar formaat (of: love seat). Ik vind hem vrij intens qua uitstraling, maar hij zit wel erg lekker dus het is mijn doel in die bank te kruipen als ik een boekje wil lezen of iets dergelijks. Nu nog een manier vinden om hem wat meer ‘eigen’ te maken maar dat komt hopelijk snel, ik heb hem echt pas net thuis staan. In de winkel leek de bank meer bruin dan rood te zijn en bij mij thuis is het toch roder dan ik had verwacht en gehoopt. Prijs: 38 euro trouwens.

27 likes

Ik vind hem heeeeeel tof

1 like