Zeker goed geslaagd, vind echt alles leuk en ook mooie prijsjes! Wil je ook vertellen waar dit was?
Wauw, mooi hoor. Je hebt me wel op een idee gebracht, ik zoek ook nog mooie kerstspullen. Maar eens bij de kringloop kijken
Dankje! Dit was de Emmaus in Parkwijk in Utrecht.
oh wauw, die pegels! Dat is echt mn favo kerstversiering
Ik ben vandaag bij een vintage kilo sale geweest en dit plus nog een donkerblauw vest waarvan ik de kleur en het patroon in dit licht niet goed op de foto krijg is de buit:
Ik struikel echt over de vintage winkels hier in Parijs.Echt ontzettend veel leuke dingen al gekocht,maar ik wilde dit alvast posten (inclusief crappy hotelkamer-foto’s).Een jasje,blazer en 2 tassen voor een tientje! De blazer is 100% wol en het kraagje is suède, en het bordeaux tasje had eerst een ander meisje in haar handen en ze had hem al zo’n 3 keer teruggelegd en daarna toch weer teruggepakt.Toen ze hem uiteindelijk echt niet ging kopen heb ik hem snel gepakt.En de Carven tas echt niet verwacht te kunnen vinden (lag in een bak met allemaal tassen voor €2).
Echt heul blij met alles en kan niet wachten om alles te dragen en te combineren <3
Wauw, die tassen!
Ik had een half jaar geleden ofzo in een kringloop bij mij in de buurt een plantenpotje gevonden en nou was ik gisteren met mijn zusjes in een kringloopwinkel in een heel andere stad en daar zag ik ineens een potje wat daar heel erg op leek.
Thuis heb ik ze even vergeleken en het is dus echt precies hetzelfde potje, maar dan een andere kleur en één slag groter. Echt heel leuk, alsof ik de grote broer van het potje dat ik al had heb gevonden ofzo!
(De rechter had ik al, de linker heb ik gisteren gekocht)
Mooie buit! Heb je nog tips voor goede adresjes?
Inderdaad! Grappig zeg.
OMG Ik heb net allemaal influencerboeken gevonden voor mijn verzameling. Fantastisch. Het ging maar door totaal 15 euro
Dat opgefrommelde ding is een shirtje, en die lamp in de hoek is “nieuw”, paar krasjes maar zat zelfs nog een bolletje in Bij elkaar een tientje
Niet gekocht wel schattig
Haha, love it, allemaal van die supercoole films en dan Hillary Duff
Ik hoop wel dat ze dan ook mijn andere boeken vinden
Mijn aankoopjes van vandaag. Ben echt blij met het oude blik, ga er m’n havermout in doen En nog een kaasschaaf maar die had ik al opgeruimd haha
Vandaag wat leuke dingetjes gescoord bij de kringloop!
Ik had ooit het befaamde action windlicht maar die had ik gesloopt en kwam iets soortgelijks tegen.
Alles samen was 6 euro!
Ben daarna gelijk even wat plantjes gaan halen.
Geen foto, maar ik heb scheenbeschermers en de film Iep! gekocht voor bij elkaar 0,75 cent. De film hebben we meteen gekeken *herfstvakantie
heb je tips hoe je zon blik kan schoonmaken? niet in de vaatwasser neem ik aan? ik zie ze ook wel eens maar er een beetje vies van op de een of andere manier.