Het Kringloop topic

Ik vind hem ook heel mooi! Sluit me aan bij wat hier al is gezegd, ik zou hem niet verven. Andere knoppen zou wel nog kunnen, zou dan voor zilver gaan, dan kun je hem daarmee ook meer in de rest van je inrichting halen.

1 like

Wauw, wat een prachtig ding! Ik zou er ook niets mee doen, lekker zo laten.

1 like

@traveljunkie @Violoncello @kika @Tennessee Bedankt allemaal voor het meedenken! Ik denk dat ik hem inderdaad zo laat,hij is ook nog in een hele goede staat dus echt nodig is het ook niet.
De knoppen verwisselen voor zilveren is ook een goede optie!

2 likes

Vandaag dit vestje gevonden voor €5.
Ik was bij de Rataplan in Den Haag maar vond ik het mweh voor de grootste kringloopwinkel van NL.

6 likes

Deze ga ik cadeau doen aan mijn zusje (= kattenliefhebber).

42 likes

Zojuist tas gescoord bij de kringloop in Leiden, voor 12,50. Was nog helemaal nieuw met plastic om t hengsel enzo. Zag m op bol.com voor 50 euro :slight_smile:

48 likes

Wauw, goede vondst!

Deze twee printen omdat ze te maken hebben met de geboorte dorpen van mijn ouders.

En deze vier LPs. Heb alleen helemaal geen platenspeler :geek:

13 likes

Hey die prints zag ik laatst ook in de kringloop liggen! Moet haast wel dezelfde zijn haha

Ben aan het verhuizen dus dit zijn wat aankopen van de laatste weken.

Secretaire 35 euro

4 euro samen

Glazen salontafel 20 euro (hallo vingerafdrukken)

14 likes

Wat zijn jullie aanraders voor kringlopen in de randstad? Ben er nog niet zo mee bekend maar wil het wel graag proberen en er een aantal af gaan. Zeker als ik jullie aankopen hier zo zie!

Utrecht: De Waarde & kringloop Broers. En alle vestigingen van De Arm (vooral Hoograven is groot!).

1 like

Ik heb laatst een schat gevonden… allemaal oude lp’s!
‘Kinderkoor zingt Sint Nicolaas versjes’ is toch wel mijn ultieme parel. En dat voor maar 50 cent :joy:

6 likes

In Tilburg :wink:

Die tafel is zo mooi :open_mouth:

hebben jullie nog kringlooptips in Rotterdam en omstreken?

Oh nee! Dit was in een andere stad in Brabant
Toevallig dan

1 like

Mocht je een auto hebben dan zou ik eerder uitwijken naar plaatsen/dorpen als Ridderkerk, Hendrik ido ambacht en Zwijndrecht, die richting. Bij die kringlopen slaag ik altijd wel.

In de binnenstad zitten kringlopen van Piekfijn maar die zijn naar mijn mening de moeite niet eens waard.

1 like

Ik vind de kringlopen in Rotterdam vaak tegenvallen, maar hier toch wat tips!

• Er zit een kringloopwinkel op de Gordel weg
  • Piekfijn
  • Rataplan op Zuid en Alexander

En geen kringlopen, maar meer vintage winkels.

• spullen voor je huis
  • pleur

En je hebt nu achter Hudson Bay swap010 daar kan je kleding inleveren wat nog in goede staat is en dan kan jij daar weer kleding van “kopen” wat daar hangt.

1 like

Ik ben weer goed geslaagd vandaag :heart_eyes:

Doos oude kerstballen voor €1,50

Glazen kerstballen voor €1,00 samen

Glazen pegels voor €2,50

Kandelaars €2 samen

Kopjes waar ik stekjes in wil doen €2,50

En marmeren houder voor wierook €0,50

56 likes