Het Kringloop topic

't vaasje op rechts, stond buiten na een vlooienmarkt in Keulen en mocht voor niets mee :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Voor 1.50 :smiley: Heb de laatste tijd een dingetje met van dit soort blogger/influencerboeken.

6 likes

Deze leuke set voor €3,-!

79 likes

ooooo :heart_eyes:

Weer een influencerboek-vondst :slight_smile:

8 likes

Buit van vandaag:

En nog een paar Bauer inlineskates voor €4,50

27 likes

Heb vorige week deze ladekast gekocht! Ik ben verliefd :heart_eyes:

36 likes

Ik kan niet wachten tot er weer lekker veel kleding met glitter, pailletten en kant in de kringloop hangt :blush:

7 likes

Mijn influencerboekenreeks heeft

een ongekende toevoeging. Wie wist dat dit boek bestond?

Daaronder Start2Run van Evy (over 10 weken ben ik gezond en fit) en een duurzaam/eco kookboek

7 likes

Wil je een instagram starten met je kringloop-influencer vondsten? Het lijkt me zo mooi om al die gehypte boeken zo sneu bij elkaar te zien. Daaraan zie je denk ik goed hoe alles in korte tijd verandert

10 likes

Dit vind ik echt een tof idee! Not sure voor mezelf, ik gebruik instagram niet meer. Maar hoe leuk zou het op een rijtje zijn hehe.

Alle voeding/kleding/make up tips testen en vergelijken ook. Iemand die nog Youtuber wil worden?

Ik ben zo benieuwd hoe deze in je interieur staat. Durf je van dat hoekje een foto te plaatsen of liever niet? :star_struck:

1 like

Haha, jawel hoor! Maar ik ga verhuizen, dus het duurt nog wel even voordat ik een foto kan plaatsen.

1 like

Iemand tips voor leuke vintage shops in Parijs?

Zelf geen tips, maar misschien heb je hier iets aan
https://www.wearetravellers.nl/europa/frankrijk/vintage-winkels-parijs/

Leuk, dankje!

2 likes

Niet de beste foto trouwens,maar was al eeuwen aan het zoeken naar een oude ladenkast.En toen spotte ik deze :heart_eyes: Meteen gekocht zonder na te denken hoe ik dat ding in godsnaam in mijn huis zou moeten krijgen.Heb geen auto en woon boven een winkel + een hele vervelende trap.Maar de man van mijn oma was bereid om helemaal naar mijn huis te rijden (wonen niet in dezelfde plaats),hem op te halen en ook nog naar boven te zeulen.Zo ontzettend blij mij <3
De rest van mijn inrichting is veelal zwart,wit,grijs en zilver dus wou hem eerst schuren,verven en nieuwe knoppen kopen voor de lades.Maar ik durf eigenlijk niet zo goed omdat hij zo ook heel mooi is.En misschien juist wel een leuke afwisseling? Dus daar twijfel ik nog een beetje over.

23 likes

Deze rok, 100% wol en lekker dik, €7,50

En een boek met foto’s van Rotterdam in de 19e eeuw.

22 likes

Wat een prachtige kast! Ik weet natuurlijk niet hoe je huis eruit ziet, maar ik denk dat het een mooie eye catcher zou zijn in (bijna) elke inrichting!

2 likes

Prachtig!

Ik zou hem zelf zo laten, maar je kunt hem natuurlijk altijd in eerste instantie gewoon zoals hij nu is neerzetten om te zien hoe hij daadwerkelijk in je huis staat. En als je dan toch vindt dat hij niet in het geheel past kun je hem altijd nog schuren en verven.

1 like