Oee welke ben je nu geweest ?
Hahaha gelukkig hadden ze hem dan nog !!
Iemand goede tip voor kringloop omgeving Arnhem? Ga wel eens 2switch Elst maar das echt niks.
switch Arnhem is ietsje beter. En als je een klein stukje door rijd is het Goed in Nijmegen ook wel oké.
Las dat Elst ook heel erg duur is.
Klopt, belachelijk duur. En we zijn er eens een meubelstuk tegengekomen dat we naar de stort hadden gebracht wat echt herkenbaar van ons was. Ontkenden ze bij hoog en laag. Vreemde winkel vind ik het.
Ja dit las ik ook bij Google reviews. Schandalig. Heb vd week nog heel veel zelf ingebracht maar doe ik dus ook niet meer. Geef ik her liever gratis weg aan mensen dan dat hun er geld aan verdienen.
Ik heb weer twee plantenpotten opgescharreld:
Van de onderste stonden er twee, ik wilde er maar één, maar ik mocht ze alleen samen kopen. Dat heb ik dus gedaan en ik heb de minst mooie van de twee meteen maar weer naar een andere kringloopwinkel weggebracht
Pff wat stom. Ik had m uit protest afgerekend en daar laten staan. Leuke potten!
Vandaag heel goed geslaagd bij de kringloop! Ben er bij 3 geweest en kringloop winkel Tilburg was toch echt wel favoriet! Wat een mooie grote kringloop!
Dit heb ik gescoord:
Bovenste twee bij kringloop Tilburg, onderste kaarsenhouder bij la poubelle in Tilburg.
Ook nog geslaagd voor kleren, deze wollen/cashmere jas:
Kleur komt is echt camel zoals op deze foto:
En ook nog een groot t shirt, te dragen als jurk en een broek die ik nog iets in moet nemen:
Tof!!! Weet je het merk? In het huis waar ik nu woon is er ook zo eentje en mn ouders en ik willen er allebei eentje hebben, maar we kunnen het merk niet ontdekken
Heb even gekeken maar er staat helaas geen merk oid op!
Ja, tof! Maar wat een lelijke foto’s zeg
Gisteren ook weer eens naar de kringloop geweest. Een houten saladeschaal, drie antieke paraplu’s (tja, drie… maar ik kan dat voor 1,50 niet laten liggen), een wollen deken en een krukje. Die wil ik helemaal kaal schuren en lakken.
Weet iemand toevallig of Kringloop Broers in Utrecht vandaag open is? Ik kan alleen de website van de winkel in Assendelft vinden…
Dankje! Ik zag dit idd al, maar kan nergens een website vinden dus wist niet of ik het kon vertrouwen. Maar dan ga ik het er gewoon op wagen denk ik
Oh haha, ik wilde juist zeggen dat Google-openingstijden bij mij meestal niet kloppen. Ik kan het verder ook nergens vinden @Venco, dus denk dat de enige manier toch gewoon is om langs te gaan. Of even bellen na 11uur?
Ja, slim. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken . Ga inderdaad eerst even bellen!