Het Kringloop topic

@safkina @Kamerbreed wat een gave spullen hebben jullie gekocht, staat jullie super! Ps kringloop Oss staat nu op m’n lijstje om te bezoeken, ben benieuwd.

1 like

alleen het groene + de moncler trui komen van oss, de rest komt van gemini in rosmalen. ik vind oss soms vrij duur (voor een kringloop dan)

Ah oke! Voor mij is het alle twee even ver, zou je dan Rosmalen eerder aanraden?

Voor ons toekomstige kind. 1,95!

34 likes

Voor in totaal 8 euro!

6 likes

Ik ben weer eens bij de kringloop geweest en heb twee plantenpotten (precies hetzelfde model, de één is mat oranje en de ander glanzend donkerrood) en een klein groen flesje voor stekjes meegenomen:

(Verder is het totaal niet zo dat mijn leven om planten draait hoor, lijkt maar zo)

16 likes

Jurkje van Costes voor 4 euro. Stofje is nog heel mooi en dik :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Set 1 euro

50 cent

47 likes

Kast voor in mijn nieuwe huis

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Was maar €48

34 likes

Dat boek is zo spannend! Al uit?

Fotolijstje, klok, camera en een kastje die ik ga schilderen. 12 euro bij elkaar, heerlijk kringlopen

15 likes

Die klok :heart_eyes:

1 like

Ik weet niet of mensen weleens kringlopen in Utrecht, maar ik kwam gisteren langs Kringloopwinkel Broers op de Vondellaan. Heel klein, maar zo veel prachtige spullen! Mooie stoelen, krantenbakken en spiegels.

3 likes

Toevallig vorige week geweest en deze voor €1,- op de kop getikt

12 likes

Vandaag meteen aan de slag gegaan met het kastje. Erg blij mee! Wil er alleen nog mooie knoppen opzetten

31 likes

Zijden blouse met zwart, wit, lila en lichtblauw €2

19 likes

Kringloopgerelateerde vraag: welke brocante/antiekmarkten raden jullie aan? (Mag ook in Frankrijk zijn)

Ik was laatst in Parijs bij een leuke antiekmarkt! Marche aux puces de Saint-Ouen, grootste vlooienmarkt van Europa geloof ik, De markt is opgedeeld in 13 verschillende hallen (antiek, kunst, kleding etc), sommige overdekt en sommige open. Ik heb ze niet allemaal gezien, maar van deze waar ik ben geweest vond ik Vernaison het leukst.

1 like

Ik vind de voet van deze lamp zo mooi, echt blij mee. Ik ga er denk ik wel een andere kap op zetten

24 likes

Wauw, heel mooi dat marmer!

1 like