Wat is ook alweer de maximale tralie-afstand voor een ren geschikt voor (middelgrote) konijnen?
Oh, sorry vergeten te vermelden: het is voor binnenkonijnen. Dus meer ivm dat er geen konijn met het kopje vast komt te zitten tussen de tralies.
Oh, ik had in mijn hoofd 2 of 3 cm.
Haha, dat filmpje is wel grappig/schattig
Mijn hamster is dood ben er gewoon van aan het huilen.
Oh nee wat erg! Was hij/zij oud? En huilen is normaal hoor. Doe ik ook altijd. Sterkte
Van november 2018, niet de jongste meer nee
Ah zo naar! Arm beestje
Oh nee, sterkte! Huilen is echt niet erg, ik moest ook altijd huilen als mijn hamsters overleden. Ook aan zo’n klein beestje ga je je gewoon hechten.
Ja klopt. Had ook gewoon gehoopt dat hij de 3 zou halen, maar helaas.
Weet ook echt niet wat ik met hem moet doen, met het lichaampje. Ligt nu nog in de kooi… ik wil het niet weggooien?
Heb je geen tuin? Of grote plantenbak? Ik heb dje van mij gewoon in de plantenbak begraven. Wel even onthouden dat ie daar ligt.
Begraven, heb ik ook altijd gedaan. Ik heb momenteel geen tuin maar wel hamsters (gehad) en die heb ik in gemeentegrond begraven achter mijn huis.
Ik heb wel een tuin maar maar een heeel klein strookje aarde. Ben ook bang dat mijn hond m opgraaft haha, zou wat zijn.
Dat is eigenlijk illegaal toch?
Nou ja zo’n klein beestje. Toen ik een jaar of 4 was hebben we ook een in t park begraven omdat we op een flat woonden
Jaa maakt me ook niet zo veel uit. Misschien de beste oplossing.
Ik heb ook een keer mn dwerghamster in een luciferdoosje gestopt en op zee laten drijven.
Het mag inderdaad niet, maar ik heb het altijd wel gewoon gedaan. Wel opgelet of er geen mensen in de buurt waren. En als iemand vraagt wat je aan het doen bent, zeg je dat je wormen zoekt voor je schildpadden ofzo.
Haha omg. Deze vind ik ook wel mooi!
Gecondoleerd:ear_of_rice: Mijn lieve dwerghamstertje van bijna twee ook deze week overleden. Hij heeft de laatste nacht nog zo heerlijk een uurtje op mijn arm arm geslapen
Ik breng mijn knaagdieren altijd naar een dierencrematorium. Anoniem en collectief (geen destructie!) is gratis, maar voor klein bedrag krijg je een berichtje. Voor wat meer een individuele crematie en dan kun je de as zelf uitstrooien of wat in een hangertje ofzo doen
Wat vreselijk zeg, huilen mag gewoon hoor! Je hecht je gewoon aan zo’n diertje. Veel sterkte
@WhiteHeather jij ook veel sterkte! Wat mooi dat je dat doet