Het knaagdierentopic

Heb ik ook wel eens gehad ja van die babies😂

1 like

Aahh zo leuk! Hebben jullie ook dat je de naam vaak pas verzint als je de hamster ziet? Dat je hem afstemt op het karaktertje van dat beest?

@Nysmn zo herkenbaar! Ineens allemaal van die roze wurmpjes

1 like

Ik vind je pf echt geweldigg ik hou van House

1 like

Ik ook!! Hij is zo lekker… grumpy en intelligent hahahah, misschien moet ik mn volgende hamster Greg noemen

1 like

Ja want een vriendin had Snackie bedacht en was best oke. Maar toen zag ik r en t was geen Snackie. Ze is wel een paar dagen naamloos geweest.

Hhahha oh dit herken ik zó erg! Ik wilde Adore eerst Alyssa noemen (haha dragthema), maar het was gewoon geen Alyssa. Snackie is wel echt schattig als naam!

Misschien een hele rare vraag, maar wat doen jullie met hele oude hamsters waarvan je vermoed dat ze vrij snel zullen sterven/inslapen? Adore ligt de hele dag te pitten en hij is al echt oud, dus ik ben geneigd om hem de hele tijd bij me te leggen in een warm dekentje, maar ik weet niet of dat eigenlijk wel fijn is voor zo’n beestje. Wat doen jullie in zulke gevallen? Vind het ook zo naar om hem eenzaam te laten sterven in zn nestje

Pommie is zo lelijk momenteel. Weer heel grijs en vlekkerig. Dacht net wat hoor ik een raar geluid. Maar t was pom die dronk. Maar dat doet ze bijna nooit overdag😂

3 likes

Ze zat wel een minuut stil :smiling_face_with_three_hearts:
20210327_095501

Trouwens gister zat ik te kijken waar ze de eten verstopt. Nou in dr torenkamer. Echt 2cm hoog. Heb echt de neiging dat eten te recyclen. Geef r alleen eten om te verstoppen voor mn gevoel. Maar weet niet of dat slecht is.

2 likes

Mn lieve mooie Adore is net in mn handen overleden. Hij is 2 jaar en 2 maanden geworden. Ben echt gebroken
image

2 likes

Ahhhhh :pleading_face: veel sterkte :broken_heart::heart:

1 like

Neee :pleading_face::pleading_face: sterkte :heart:

1 like

@EllaFitzgerald @Nysmn Dankjewel :heart: he was a good boy, heb echt van hem genoten

1 like

Wat verdrietig :cry:, sterkte en een knuffel! Hij heeft in ieder geval een erg mooie leeftijd bereikt.

1 like

Heel veel sterkte :heart: en wat een knapperd was t!:pleading_face:

1 like

Aah wat een lieverd! Heel veel sterkte :heart:

1 like

Heb mn nieuwe terrarium nu volledig ingericht, nu nog wachten op de uk :smiling_face_with_three_hearts:

Tip, zandbadje is een bord van de action! die is echt perfect

Summary

7 likes

Waar kan ik deze woning vinden op Funda? Toch wel zeker vanaf 1.000.000 ,-

Adore bofte ook maar met iemand die zo begaan is met haar knaagdieren :heart:

Hahaha lekker bosrijk en je krijgt veel gratis snacks, klinkt goed toch! Adore heeft het denk ik heel fijn gehad :heart:

1 like

Ik ga een dwerghamster halen volgende week en ik heb er echt zin in. Maar ik wil er graag eentje uit een asiel of zo maar ik zie nergens hamsters in asielen. Hebben jullie een tip?

4 likes

@Maestoso Wat een luxe oord zeg!

@Luzarl Als je graag wil adopteren, kun je misschien beter zoeken naar een speciale knaagdieren opvang ipv algemeen asiel. Maar ik denk dat Hamsters niet zo veel worden afgestaan omdat ze niet oud worden. de andere meiden hier hebben vast nog andere tips

2 likes