Het knaagdierentopic

Jaaa hij eet weer :smiling_face_with_three_hearts:. Heb de hele nacht niet geslapen maar toen ik om 6:00 ging checken zat ‘ie lekker te knabbelen. Zoooo blij. Thanks voor je medeleven haha :kissing_heart:.

Wat betreft die dierenarts ben ik in staat om een klacht in te dienen. Vind het niet oke dat je zo’n onzeker (en naar mijn mening onbekwaam) iemand op de spoeddienst zet.

1 like

Pff wat een stress deze dagen zeg! Fijn dat ze weer eet. Hopelijk zitten jullie de komende tijd in rustiger vaarwater.

1 like

Nou zeg dat wel! Ik hoop het ook :blush:

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Zo lief!!!

1 like

Ik zou graag een hamster willen kopen, maar ik ben allergisch voor katten en ben bang dat ik daardoor ook allergisch ben voor knaagdieren. Iemand hier die ook een kattenallergie heeft maar wel tegen hamsters kan?
Ik kan het ook niet echt ergens testen denk ik. Ik ken niemand met knaagdieren.

Ik heb een kattenallergie, en vroeger altijd cavia’s en konijnen gehad! Zelf had ik daar geen last van, maar je zou het voor de zekerheid kunnen laten testen? En dan misschien ook op zaagsel/hooi.

Misschien kun je een keer langsgaan bij een opvang om het te testen? Als je het uitlegt snappen ze het vast wel.

Living on the edge…

6 likes

Ze zijn zo lief he als ze eten.

Of zo.

6 likes

Aaaaaah wat een dropke!!!

__

Mn Syrtje Adore is best wel oud, al over de 2 en ik merk dat hij echt flink achteruit gegaan is. Vandaag heeft hij de hele dag in mn slof gelegen, terwijl ik college volgde. Het is wel echt een verwend kreng hoor, voedsel, warm bedje, water… soms komt hij ff de slof uit om een brokje weg te gappen. Ben echt niet ready voor zn dood. Hij is echt by far de liefste hamster die ik gehad heb en mn dwergje houdt écht niet van aangeraakt worden, terwijl hij zo knuffelig is. Mn fave fokker waar hij vandaan komt is ook gestopt met fokken, dus weet echt niet waar ik weer zo’n lieve top hamster vandaan ga trekken

5 likes

Aahw lieve hamster! Hou van syrtjes. Mijne is van november 2018 ook. Vet oud. Hij eet ook al minder. Dus ik voel je :disappointed: zo jammer dat ze zo kort leven.

1 like

Aahhh jouw dropje is zo lief zeg, die doet me denken aan een oud hamster van me!! Was ook zo’n blauwkleurige, die zijn zo lief en fluffy

@Nysmn ahh ja dat is zo naar he, dan weet je gewoon dat er een moment komt van afscheid nemen, maar dat wil je gewoon echt niet, ik ga even zoeken naar een foto van je ham

1 like

Ik had nog geen foto gepost eerder. Dit is Dropje, zo heet ie. Beetje onduidelijke foto van 3 maanden geleden:

5 likes

Aaahhh wat een lieverd zeg!! die oortjes gossie

Dit was hij toen ie jong was!

Dit de kooi

3 likes

Ik kom even binnenvallen om te zeggen dat jullie hamsterfoto’s me helemaal blij maken. Met mijn kat kan ik beter geen hamster nemen maar omg ze zijn zo leuk.

4 likes

Oh mooi verblijf zeg! Ik spot je hamster in die tunnel, fantastisch haahhahaha

Dit was Adore toen hij jong was!

image image

8 likes

Aah zo mooi! Ik houd echt van die kleur, zo mooi. Grijs en dove vind ik echt prachtige kleuren. Al helemaal langharige, ik houdd van langhaartjes!

1 like

Oh ja ik vind langharige hamsters ook prachtig. Heb een langhaar hiervoor gehad! Moest ik echt borstelen, maar op een gegeven moment werd hij ziek en verloor hij al z’n lange haren. Daarna heeft hij nooit meer een lange vacht gehad helaas :frowning:

Summary

image image

nadat hij ziek werd zag hij er zo uit

Summary

image image

2 likes