Zo zielig maar echt wel de juiste keuze. Sterkte
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte♥️
Oo wat naar zeg, heel veel sterkte
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vanmiddag is hij ingeslapen. Heb het er nog moeilijk mee. Nog overwogen om extra medicatie in te zetten, maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover hem.
Normaal heb ik er wel vrede mee en kan ik meer achter mijn keuze staan. Maar dit konijn was een geval apart. Ooit uit de opvang gehaald, heel agressief, maar dit was gewoon uit angst. Dit is altijd gebleven.
nu moet het even een plekje krijgen.
Je hebt het beste gedaan voor hem en je bent een super baasje♥️
Je hebt gedaan wat je kunt en goed gehandeld. Wees de aankomende dagen extra lief voor jezelf
Zo leuk! Ik heb voor t eerst een hamster die het zandbad leuk vind en het is zo leuk.
Mijn hamster Puck beweegt sinds 2 dagen bijna niet meer. Ze zit stil in en hoekje en ademt heel erg zwaar. Nu zie ik net dat er sinds een uur een vlies over het oog zit.
Ik mocht haar de afgelopen twee dagen niet aaien, nu wel. Ze eet en drinkt ook niet… Ik heb haar net wat pap gegeven, dit weigert ze ook. Ze voelt ook heel erg koud aan…
Ze is ruim 1,5 jaar oud. Ik weet niet goed wat te doen… ze lijkt stervende…
ik vind het echt vreselijk en doe niks anders dan huilen. De dierenarts zegt ook niets te kunnen doen…
Oh nee wat zielig
Is een andere dierenarts bellen misschien een optie? Want wellicht is er iets aan de hand waar ze wat aan kunnen doen…
Vind het echt sneu, hopelijk wordt Puck alsnog snel beter
Ah heel sneu. Zou sowieso nog een dierenarts bellen, al is t maar om dr uit dr lijden te verlossen. Sorry klinkt echt heel naar maar vind zon beestje laten lijden ook heel sneu.
Mijn vorige was ook een keer echt niet oke, die is toen wel met antibiotica beter geworden. Maar volgens mij had ie toen wel een zichtbare bult.
Ik heb met de dierenarts overlegd en iemand die een hamsterie heeft en dierenarts assistent is geweest. Ze zeggen allemaal niks te kunnen doen. Ik kan eventueel het oogje schoonmaken, maar dat zou veel stress kunnen geven…
Ik kijk nu elk uur even bij haar maar het lijkt niets te veranderen
Wat raar. Het is nu zondag maar alsnog. Zou morgen gewoon afspraak maken om in te laten slapen. Als ik dit zo hoor ben ik blij met minn dierenarts. Met vorige hamster echt vaak geweest en kon altijd langskomen (was gelukkig wel doordeweeks).
Zo naar om je beestje te zien lijden. Dat vind ik altijd t ergst.
Ja ik vind het ook verschrikkelijk en voel me onwijs schuldig maar ik heb wat mij betreft alles er aan proberen te doen…
Voel me een beetje aangevallen door je bericht, maar het kan ook komen omdat ik zo hoog in mijn emotie zit.
Ik bedoel het echt niet aanvallend! Meer richting de dierenarts eigenlijk! Weet niet of er meerdere in de buurt zitten? Want volgens mij kan je gewoon naar een andere eventueel morgen. Jij kan verder ook niks doen behalve t haar zo fijn mogelijk te maken.
Op zich is 1.5 ook wel de leeftijd voor ze, al vond ik t al erg dat mn laatste iets ouder dan 1.5 is geworden en geen 2 zoals de rest. Terwijl t helemaal niet gek is met die beestjes. Is t trouwens een dwerg of een syrische/goudhamster? Want in t laatste geval is 1.5 niet zo oud en zou ik zeker nog een dierenarts proberen.
Ik hoop dat ze of snel wat beter lijkt of dat het snel over is voor haar (en voor jou ook)
Ahhh arm beestje Dikke knuffel en hou ons maar op de hoogte als je wilt
Mijn lieve Puck is vanavond overleden.
Bedankt voor de lieve berichtjes en het mee denken
Ik ben erg verdrietig, maar ik weet dat ik alles heb gedaan wat ik kon doen.
Morgen gaan we haar begraven.
Hier nog wat foto’s van mijn kleine vriendin
Zoals je titel aangeeft was je een goede hamstermama