Ik heb deze ongeveer aangehouden voor de vulling! Wel zonder champignons, en voor het deeg maak ik gewoon basic piedeeg en geen bladerdeeg
Vanavond alleen met vriend en dochter. Nog niks in huis, maar ik hoop op allemaal lekkere AH excellent dingen in de bonus.
Kerstavond hadden we een diner afgehaald bij een restaurant en dat was zó lekker! Echt in tijden niet zo goed gegeten en ideaal zo’n diner met weinig voorbereiding na een werkdag.
Thanks! Zonder champignons is alleen maar beter haha. Heb het opgeslagen. Binnenkort eens proberen
Is dit ook de plek om te bespreken wat je gaat eten met o&n? Ik ben bezig met boodschappenlijstje voor de rest van de week en dus ook voor oudjaarsavond.
Als avondeten wordt het de groene pannenkoekjes (bosui, spinazie en groene pepers) met limoenboter en een tomatensalade beide van ottolenghi.
Voor overdag sowieso warme chocolademelk, oliebollen, en als snack wilde ik vegan frikandellenbroodjes maken met de zweedse balletjes van ah in bladerdeeg. Voor 12 uur hebben we lekkere kombucha als bubbels zonder alcohol.
Wat gaan jullie allemaal eten, ook op nieuwjaarsdag?
Oliebollen. Heel veel oliebollen.
En 's avonds op oudejaarsavond een kom snert.
Wat @Fredje zegt, vooral veel oliebollen (maken en eten). Al zegt m’n vriend dat het ‘m vies lijkt vanwege de naam?! (hij komt niet uit NL en heeft ze nog nooit op) Maar maakt niet uit, IK eet ze sowieso!
Voor de maaltijd iets lichts, die pannenkoekjes die jij noemt lijken me ook wel wat.
dit heeft mijn vriend ook sinds mijn zus ze heel tactisch ‘oil balls’ noemde
Haha ik vertaal ze idd altijd met Dutch doughnuts, want nobody komt z’n bed uit voor ‘oil balls’.
Heet jouw zus Jo Bonten?
Ja dat het een soort donuts zijn heb ik ook al gezegd maar het hielp niet En dat ie toch ook friet lust. Maar ja. Des te meer oliebollen voor mij!
Haha ik wist niet wie Jo Bonten was, even opgezocht. Prachtig Engels