Bij AH zijn de geurkaarsen van Bolsius nu met 50% korting. Ben echt fan van die!
Edit: en de geurstokjes ook trouwens
Bij AH zijn de geurkaarsen van Bolsius nu met 50% korting. Ben echt fan van die!
Edit: en de geurstokjes ook trouwens
Ja ja ik heb iets gekregen wat ik echt ontzettend ordinair vind. Ik vraag me meteen af of diegene mij ook echt ziet als iemand die dit zou dragen. Komtie;
Is dit een nektasje?
Ai…
Nee een cross body tasje staat op het kaartje. Past alleen een telefoon in ook dus wie zou dit nou ooit dragen, het is niet eens praktisch.
Hoe is dit gegaan?
Neem aan dat het duur is? Hoezo zou je echt iets random duurs kopen als je niet weet of je iemand er een plezier mee doet?
Misschien is het een regift? Ik zou het verkopen.
Verzorgingsproducten waar ik allergisch voor ben. Dat weet de gever, maar ‘alle vrouwen in de fam krijgen dit cadeau en het is zo feestelijk’
Vraagje… ik heb een cadeautje dubbel gekregen (op twee verschillende dagen). Het gaat om een boek. Wat zouden jullie doen, aan één van beide gevers vragen om het te retourneren? Vind ik ook zo lullig staan ofzo? Ik ken verder ook niemand die het wil hebben in mijn directe omgeving.
Op marktplaats, als t een recent boek is ben je t zo kwijt.
Ik zou toch proberen of één van de twee geretourneerd kan worden. Je hebt een hele goede reden, dus dan is daar echt niks raars of lulligs aan toch?
Ik zou het denk ik zelf eerder re-giften of verkopen maar gewoon eerlijk zijn en vragen of je het kunt retourneren lijkt me niet onbeleefd in deze situatie.
Ligt er bij die tweede wel een beetje aan hoe je gereageerd hebt. Als je hebt gedaan alsof je het heel leuk vond en er niks was, dan zou het een beetje gek zijn om later alsnog te komen met dat je ‘m al eerder hebt gehad, vind ik persoonlijk.
Daar kan je ook nog wel op terugkomen denk ik. ‘Ik was een beetje perplex dus heb niet durven zeggen dat ik het boek dubbel cadeau heb gehad. Is het een idee om het boek om te ruilen? Ik ben ook geïnteresseerd in boek X.’
Ja eens, ik zou het als gever echt vervelender vinden dat de ontvanger met een dubbel boek blijft zitten dan dat de ontvanger aangeeft dat ze het boek dubbel heeft en of er eventueel een mogelijkheid is tot ruilen. Is toch geenzins een belediging naar de gever toe? Juist bewijs dat je schijnbaar een heel goed passend boek hebt uitgekozen.
Misschien een mega zeur, maar een vriendin van mij had als cadeau verzonnen dat we samen naar een museum zouden gaan. We hebben allebei een museum jaarkaart en twee weken voor had ze dit cadeau gaf zouden we samen naar een museum gaan, maar ze was even last minute vergeten dat ze niet kon én kwam zelf niet met een nieuwe datum op de proppen. Ik moet zeggen dat ik best wel teleurgesteld was. Terwijl ik een uitje normaal eigenlijk een heel leuk cadeau vind.
Wat is het cadeau dan precies als jullie beiden een Museumkaart hebben? Dat je tijd mag doorbrengen met haar?
ik heb weeeeeer Jo Malone gehad.
kan bij de collectie ongebruikte flesjes.
heb ook al zo vaak gezegd dat ik er niet van houd!!
Misschien de volgende keer heeel veeel op spuiten als je ze ziet. Dat ze er niet om geen kunnen en denken dat geven we niet meer.
Ik vind het zo bizar dat zoveel mensen cadeaus geven waarover de ontvanger al heeft gezegd dat ze dat niet willen. Of bijvoorbeeld een cadeau geven dat te maken heeft met hun eigen hobby ook al heeft de ontvanger daar nog nooit interesse in getoond. Echt hoe dan?