Ik heb vandaag een cadeaubon gekregen van een klein winkeltje in een dorpje waar ik nooit in de buurt kom. Gebaar is wel super lief, maar ben bang dat ik het niet ga uitgeven.
Gebruiken om een cadeautje te kopen voor iemand anders?
Ik kreeg laatst van kraamvisite een melkpoedertoren. Terwijl ik borstvoeding geef (en de persoon die het gaf weet dat heel goed).
Ah wat jammer dit.
Ik kreeg ook van 2 vriendinnen best een jammer cadeau bij de babyshower. Een speenkoord terwijl ik van tevoren aangaf geen speen te willen gebruiken (en idd ook amper heb gebruikt). En dat terwijl voor hun cadeau wel echt iets speciaals is gekocht. Achja.
Pff ook jammer zeg. Vind dat echt een blijk van desinteresse ofzo, als je hebt aangegeven geen speen te willen gebruiken.
@Vivre goeie tip, dankjewel!
Wat een goeie tip. Ze liggen hier nu in de kast te niksen.
Ik geef ook borstvoeding, maar heb wel een melkpoedertoren gevraagd voor later. Baby’s drinken tot 1 jaar ongeveer melk. Tenzij je tot die leeftijd borstvoeding wilt geven, kan het wel tzt handig zijn. Ik ben zelf bijvoorbeeld van plan om borstvoeding tot max 6 maanden te geven. Maar los daarvan zijn er natuurlijk leukere kadootjes te bedenken.
Ik denk niet dat het met die gedachte werd gegeven, maar het zou daarna van pas kunnen komen idd. Ik hoop zelf wel een jaar borstvoeding te kunnen geven, als het lukt.
De persoon die het gaf heeft overigens zelf haar kinderen 2 jaar borstvoeding gegeven en is daar erg trots op, dat maakt dat ik het een nog vreemder kado vind.
Dat is inderdaad wel heel raar. Had je er nog iets van gezegd? Volgens mij heb ik zoiets ook een keer in één van die zwangerschapsdozen gekregen, maar geef zelf ook borstvoeding dus nog niet gebruikt
Misschien had zij het ook gekregen, niet gebruikt en doorgegeven?
Mijn vriend die kerstcadeautjes voor het dobbelen koopt: Vaatwastabletten, een stekkerdoos en een fietspomp…
Nou vaatwastabletten zijn altijd handig. Je moet alleen een vaatwasmachine hebben
Ik vind dit echt geniale cadeautjes voor een dobbelspel!!
Echt top cadeaus hoor!
Hahaha maar eerlijk, cadeaus voor een dobbelspel halen is verschrikkelijk. Ik moet voor 20 euro halen en heb nu voor 12,70 maar een kaartspel gekocht die mij leuk lijkt en waarvan ik vrijwel zeker weet dat de rest het nog niet heeft. Als de rest t niet leuk hou ik t lekker zelf. Maar verder? Geeeen idee. Denk dat ik maar een geurkaars ofzo erbij doe. (we zijn met 4 dames)
Ik had dit jaar erg leuke cadeautjes voor het dobbelspel en ze vielen ook goed in de smaak. Misschien haal je er inspiratie uit. fancy kerstbal, cocktail glazen, mooi suikerlepeltjes van sissyboy, speciaal biertjes en mixdrankjes, 5 euro bon voor de visboer, vuurwerksterretjes,.
Oh vuurwerksterretjes is een leuk opvullertje ja! Leuke cadeautjes ja, kan er ook wel iets van een Apple bandit of liefmans bij doen… Als alle essentiële winkels dicht gaan moet t iets van de supermarkt of kruidvat/etos zijn hahaha. Kan bij de aldi of lidl ook wel in de bakken kijken of daar nog wat leuks in ligt…
Krasloten deden het bij ons heel goed! Hebben ze bij sommige pakketpunten.
Ik mis de autoramenkrabber en de fietslampjes van de HEMA.
Het meest populaire cadeau is bij ons trouwens elk jaar een (vijfde) staatslot. Daar wordt om gestreden