Het jammere cadeautjes topic

Volgens mij zitten er 2 gaten aan de zijkant met haar en de hoofdhuid heeft structuur van haar

2 likes

Ja wat @Vaiana zegt idd 2 staartjes met haar en de rest is de structuur alleen

2 likes

Hahaha ja dat snap ik en dat zie ik ook, alleen vind ik het contrast tussen de structuur en de 2 staartjes zo groot lijken op de foto en dat vond ik er nogal grappig uit zien.
Als het kindje van @Ovenschaal er maar lekker mee kan spelen. :+1:

4 likes

In your defense mijn vriend zei ‘waarom heeft ze pukkels op haar voorhoofd’ omdat daar verder ook geen haarkleur zit maar alleen structuur

5 likes

Voor mijn verjaardag kreeg ik een zelf samengesteld pakketje met thee, een zeepje en een pakje koekjes. Die koekjes waren houdbaar tot een week vóór mijn verjaardag

Waren nog prima te eten overigens. En zo lekker dat ik zelf daarna nog een pakje heb gekocht, dat dus nog ruim een jaar houdbaar is.

13 likes

Mijn broer verwacht een kindje en had ons uitgenodigd voor een etentje om te vertellen of het een jongen of meisje zou zijn. Het is dus een meisje, en mijn moeder had twee setjes sokken mee, in roze en in blauw. Dus ze geeft die roze sokjes aan mijn broer - en die blauwe aan mij?? :joy: “Ja voor wanneer jullie baby er is” Ik ben niet eens zwanger? Ze weet ook dat onze kinderwens heel groot is, maar we momenteel niet mógen omdat mijn vriend medicatie neemt om zijn kanker onder controle te houden.

Door mijn verwarde reactie snapte ze wel dat het ongepast was denk ik. Maar hey hoe kom je er ook bij?? :joy:

17 likes

wtf super ongepast
 bovendien waarom kan hun dochter geen blauwe sokjes aan. geef die dan gewoon ook :roll_eyes:

34 likes

Ah nee die zou de volgende bijeenkomst van mij steunkousen krijgen met de boodschap ‘hier mam omdat je ook al een dagje ouder wordt’

36 likes

Mn oma gaf me ooit als verjaardagscadeau een zak onion chips die al ruim 2 jaar over data was. :sweat_smile:

9 likes

Iemand enig idee wat je met 2 zakken rozenblaadjes kan doen?

Mijn vriend wilde voor mijn verjaardag een spoor van rozenblaadjes leggen en dan naakt omringt in rozenblaadjes gaan liggen :joy:
Alleen was ik al thuis voordat het pakketje aan kwam, dus ik kreeg 2 zakken rozenblaadjes in mijn handen gedrukt :sweat_smile:

20 likes

Dat kan hij toch alsnog een keer doen. Gewoon als verrassing wanneer jij het niet verwacht of jij kunt hem voor hem doen natuurlijk!

5 likes

Ah vind het wel schattig “wist u dat er wel meer dan 100.000 smaken bestaan?” :pleading_face:

6 likes

Zal cupido je raken, dan schreeuw je ‘t van de daken

5 likes

Omg de jehova’s hebben eindelijk door dat random aanbellen niet werkt en hebben nu marktplaats ontdekt. Best slim, maar denk dat het nog steeds niet werkt.

9 likes

Ik zou het zelf doen als grap op een willekeurig moment. Of eigenlijk dat het dan leidt naar mij die gewoon in pyjama in bed zit te snacken met de katten terwijl ik naar de tv staar

5 likes

Een plastuit om staand te kunnen plassen als vrouw. Thanks?

3 likes

Ik heb ooit een keer heel random een waterkoker gehad. Ik was niet eens verhuisd en had ook gewoon een waterkoker :sweat_smile:

1 like

Hahaha :joy:

De blaadjes waren na 3 dagen al verlept, dus ze liggen in de prullebak.

1 like

Hmm, okee, ik wil vragen waarom maar ik gok dat er antwoord ‘gewoon’ gaat zijn :laughing:

5 likes

Hahah zo’n creepy gezicht dit. En wat deed je met die vellen?

1 like