Ik heb van iemand ooit een drinkhoorn gekregen dan had toch liever zo’n kettinkje gehad. Ik heb die drinkhoorn toen gauw weggegeven. Ik heb trouwens wel een keer op de grond een naamketting gevonden met mijn eigen naam erop en toen mee naar huis genomen. Komt die top 10 naam toch een keer van pas.
Ik had vroeger op de basisschool een vriendin die altijd met verjaardagen een foto van zichzelf gaf?? 🥲
Hahaha
Congratulations for having me (as your friend)!!
In Animal Crossing geven de personages hun foto aan jou als je een zeer goede vriendschap hebt opgebouwd. Misschien hebben ze dat wel afgekeken van jouw basisschoolklasgenoot.
Haha omg dit heb ik ook eens gedaan, of naja met kerst de hele klas een kaart gegeven met een foto van mezelf. Vond dat ik er goed opstond ofzo
Mijn oma dacht ooit dat mijn verkering niet zo serieus was omdat ik geen foto van hem had. Toen zij verkering kreeg met mijn opa gingen ze een foto laten maken in zo’n zaak. En dan was het echt.
Hahaha dit vind ik ergens wel echt heel lief
jaa ik ook
Ik heb laatst een foto moeten maken voor een nieuw rijbewijs en kreeg voor 3 euro meer ipv 2 pasfoto’s opeens 7 pasfoto’s. Dus nu heeft een goede vriendin een supermooie pasfoto op haar plank staan (als grapje natuurlijk)
Één mok krijgen, dat vind ik ook zo’n jammer cadeautje. Ik stond juist op het punt om mn allegaartje aan mokken te vervangen door een set. Nou ja, misschien is het nog leuk als bloempot.
Mijn broertje kwam op kraamvisite en had sokjes voor de baby gekocht. Mijn moeder had hem gezegd dat hij beter een beetje op de groei kon kopen omdat we al veel dingen in newbornmaat hadden. Nu is de baby trotse eigenaar van een paar happy socks in maat 36 .
Hahaha love deze gedachte wel!
Dit is eigenlijk te schattig en lief
haha dit is echt te aandoenlijk!
Hahah zoo lief!
Wat is er met het haar van deze pop gebeurd?!
In staartjes gedaan.
Ja en de rest afgeschoren of gewoon maar helemaal niet op de pop geplakt?