Voordeel van een ketting met zijn eigen naam is dat je hem terug kon geven en hij hem kan recyclen bij een nieuwe relatie
Misschien was deze zelfs al gerecycled, who knows
Haha kan ook zonder zijn naam, ik had ooit van een ex een kettinkje met een hartje gekregen die ik had teruggegeven toen het uit was. Paar maanden later zag ik een foto van hem en zijn nieuwe vriendin, die precies dat kettinkje droeg
Omg dit is zo relatable! Kreeg ook een ketting van m’n vriendje toen ik 16 was ofzo, terwijl ik helemaal niet van sieraden hield (droeg nooit kettingen, armbanden oid).
Was een supergrove schakelketting (meer iets voor een man) en dan met zo’n hanger met z’n naam erop:
Echt nog nooit gedragen. Verschrikkelijk, alsof ik z’n hond was. Durfde het op die leeftijd alleen echt niet te zeggen, helemaal omdat 'ie benadrukte hoeveel moeite hij in het cadeau had gestoken. Never forget hoe ongemakkelijk dit was.
Ik had ook zoiets op m’n 16e. Maar dan een hartje met zijn naam erin. We hadden er wel allebei één en ook samen gekocht dus het was strikt gezien geen jammer cadeautje. Ik heb 'm nog steeds trouwens
Ohhhh ik ook zo’n situatie dat ik een hartjesketting (incl shiny steentje) van mijn vriendje kreeg toen ik 15 was ofzo. Ik droeg nooit kettinkjes (nog steeds niet - houd niet van het gevoel) maar heb toen gezegd dat ik allergisch was voor zilver (?) echt een te domme smoes. Kort daarna heb ik het uitgemaakt en de ketting kapot gemaakt. Lekker drastisch maar goed
Dit is een kutcadeau, maar ook gewoon een cadeau voor zichzelf?
Hahah mijn man heeft dit ook gedaan toen ik 30 werd, mn beste vriendin is helemaal geflipt dat ie dat echt niet kon maken, maar ik was er echt heel blij mee.
Nu was het cadeau ook wel iets symbolischer waardoor ik het nog meer waardeerde: ik heb echt een hartgrondig hekel aan stofzuigen en zijn cadeau was dat de robot en hij voortaan al het stofzuigen voor me gingen doen tot in de eeuwigheid. Heb dus ook inderdaad al 5 jaar geen stofzuiger aangeraakt.
Ik heb ook een keer een lelijke ketting gekregen. Wel subtieler. Maar draag hem al 6 jaar bijna iedere dag hij ligt nu bij de goudsmit omdat het slotje kapot is. Hoop dat hij er nog lang ligt
Ik vind zo’n naamketting opzich ironisch nog wel leuk te dragen. Zoals Carrie Bradshaw
Ik heb een naamketting met ‘fuck it’ is echt mijn motto geweest van het afgelopen 1,5 coronakutjaar. :’)
Ik heb zelf wel het meest jammerlijke cadeau gegeven. Was toen een jaar of 14 dus hopelijk sparen jullie mij.
Heb toen voor mijn eerste vriendje een sleutel laten graveren waar op stond ’ van mijn Echt verschrikkelijk toen het uit ging wilde ik de sleutel ook terug
Ach dit is toch te schattig een vreselijk cadeau; maar gezien je leeftijd kom je ermee weg
Mijn vroegere vriendje zei ook eens ik heb een cadeautje voor je, klein en geel
Ik dacht echt noooooo! Ik draag geen sieraden en zeker geen goud.
Was het een klein fiat 500 speelgoedautootje
(oud model, was ik gek op ben ook in een fiat 500 getrouwd, niet met hem overigens)
Oke, door al die kettingverhalen ben wel benieuwd naar jullie mening. Het was eigenlijk een indirect cadeau, maar goed. Mijn ex en ik waren (jaren geleden) een kast aan het opruimen en toen vond ik twee dezelfde (lelijke) kettinkjes. Ik vroeg waarom hij die had en hij vertelde dat het er ooit drie waren en dat hij ze op zo’n internetveiling super goedkoop had gekocht. Hij had er dus al één weggegeven. Ik vroeg wat hij van plan was met deze andere twee, maar die gingen nergens heen. Hij wilde ze gewoon bewaren en na een poosje zei hij dat ik er wel een mocht hebben. Dat heb ik beleefd afgeslagen. Ik vond het zo raar dat hij die twee kettinkjes per se wilde bewaren (het was echt een ding, hij werd er bijna kwaad om), zeker nadat ik zei dat ik er niet een wilde. Voor wie moest hij die bewaren dan? Dat is toch raar? Het was ook absoluut niet de smaak van zijn moeder, zus en de enkele vriendin die hij had.
(Ik heb nog een paar keer gecheckt of ze er nog alle twee waren en uiteindelijk heb ik ze weggegooid = biecht)
Ik vind het raar dat iemand drie dezelfde kettinkjes zou kopen, maar om ze te bewaren als je ze eenmaal hebt vind ik eigenlijk wel normaal… je koopt toch geen dingen om ze weg te gooien? Als ik iets heb opgestoken van deze topics door de jaren heen is het dat het blijkbaar best normaal is om hypothetische toekomstige kado’s te bewaren. Je weet maar nooit of je er iemand blij mee zou kunnen maken!
Omg, op de middelbare school bij ons was dit echt een ding. Je had pas écht verkering als je zo’n ketting had van de Lucardi met de naam van je vriendje. Het liefst het hartje dan nog.
Hahahaha ik had precies die ketting destijds . Mijn vriendje had de rechthoekige variant met mijn naam. Wat heerlijk cliché.
Toegeven: de 14 jarige macaron wilde er ook graag eentje maar helaas had ik nooit vriendjes op de middelbare school
14 jarige Sedana had er wel een maar kreeg nooit die fucking ketting en heeft het uiteindelijk zelf gekocht. Yep.
Ja is raar. Zeker dat hij er boos om werd