Aiii, zou ik ook niet leuk vinden. Maken en terug cadeau geven?
Hahaha ik zou dit wel leuk vinden, helemaal met felle kleuren
Hahha ja maar dan moet ik hem dus helemaal maken en daar heb ik geen zin in ik denk dat me dat echt minstens twee weken kost of zo, het ding is enorm
Haha ziet er ook echt niet uit nee, maar moet zeggen dat ik wel mensen ken die het toch opvallend leuk vonden: niet omdat het echt iets met creatief bezig zijn te maken heeft maar omdat het juist gewoon een lekkere bezigheid is waar je niet over hoeft na te denken. Ik heb ook zoân kleurboek op nummer met cirkels (lekker wazig, deze bedoel ik: https://www.amazon.nl/Animals-Querkles-Thomas-Pavitte/dp/1781573549) en dat vond ik ook echt leuker dan ik dacht.
Het idee van @Yellow vind ik overigens echt geweldig
Hahaha oh nee dat is dan geen optie het is wel erg smaakgevoelig, vind dat zo lastig met zulke cadeaus. Ik hou van vintage maar krijg soms ook van die dingen die ik zo lelijk vindt voor in huis haha
Maar ik ben niet zoân mens ik haatte kleuren al als kind en nu nog steeds. Stom monnikenwerk waar ik echt totaal geen voldoening uithaal.
Ah nee dan is het inderdaad echt wel heel erg kut. dan maar regiften?
Ik heb trouwens sindskort echt naast mijn huis een houten box staan waar je je spullen in mag doen die nog prima zijn, daar pleur ik alle teleurstellende cadeaus altijd in hahaha, dan hoeft het niet op Marktplaats of Facebook als ik het weg wil geven, echt ideaal haha
Argh ik weet vrij zeker dat ik binnenkort vragen ga krijgen of ik al ben begonnen
Het is niet eens dat ik het ding zo lelijk vind (ook wel, dat gaat sowieso niet in mijn huis eindigen) maar vooral dat ik echt totaaaaaal geen zin heb om daar zoveel tijd aan te verspillen terwijl ik het superstom vind om te doen
Ik denk dat ik hem voorlopig maar even in de kast opberg en dan⊠dat moet ik nog bedenken.
Bedankt voor iedereen die met oplossingen komt hahahaha
Wat vreselijk
Echt jammer dat je er vanavond, met veel plezier, aan ging beginnen en dat je toen je glas wijn/koffie/cola over het lege canvas liet vallen. Balen!!!
Dan ben ik bang dat ik volgend jaar een nog grotere krijg!
Dan komt er een volgend moment gewoon een nieuwe, omdat ze het o zo jammer vond
Rondsturen rond wat FFâers, allemaal 1 kleur en dan naar de volgende, eindresultaat naar @LaPetiteRobeNoire
Awww ik weet jullie relatie niet maar kan je niet eerlijk zijn en zeggen dat je begonnen bent maar dat je het eigenlijk helemaal niet leuk vindt en teveel gepriegel (ok semi eerlijk).
Ik zou zelf namelijk ook zoân cadeau kunnen geven omdat ik dan denkt âalles zit hierbij weinig nadenken hartstikke leukâ en dan wil ik wel graag horen dat ik de plank mis sloeg đ„Č
Ik weet niet hoe dat werkt, maar kun je het doek niet gebruiken om gewoon je eigen schildering overheen te verven? En dan als ernaar gevraagd wordt zeggen dat je je eigen draai eraan hebt gegeven omdat je het leuker vindt om zelf creatief te zijn ipv iets inkleuren.
Ik kreeg ooit van 2 bevriende stellen voor ons nieuwe huis een wandbord cadeau.
Zoiets;
Met echt afgrijselijke tekst; in dit huis is veel liefde bladiebla. Echt verschrikkelijk en in dusdanig formaat dat we hem niet weg konden moffelen. We hebben 2 katten en uiteindelijk gezegd dat die aan de letters hadden gekrabt toen het ding nog op de grond stond. Ondertussen zelf met heel veel moeite al die letters eraf gehaald. Het wandbord hebben we nog steeds. Zonder tekst prima .
Van mân vriend, 10 jaar samen. Eerst een handdoek? (Die had ik Idd op een lijstje staan, maar gewoon om 10 dezelfde te kopen). Dat heeft hij teruggestuurd en kwam nu met hand- en theedoeken. Voor mân verjaardag. Ik voel me een verschrikkelijk ondankbaar kreng, maar ik heb wel gezegd dat ik liever geen praktische cadeaus of sokken voor mân verjaardag krijg. De overige 9 jaar waren het top cadeaus dus hoe hij hier toe gekomen isâŠ
Haha ik heb dit ook ooit gehad met een robotstofzuiger. Hij had wekenlang onderzoek gedaan naar welke robotstofzuiger dé beste was. Ik was echt lichtelijk teleurgesteld bij het openpakken. Niet alleen omdat ik nog niet op dat punt wilde aankomen dat we elkaar huishoudelijke apparaten voor onze verjaardag zouden gaan geven, maar ook omdat ik het nog nooit over een robotstofzuiger had gehad. Als ik er eentje wilde van die prijs, dan was het de Dyson steelstofzuiger. Dus hij is teruggebracht en we hebben afgesproken dat we elkaar nooit meer huishoudelijke apparaten cadeau doen.
Omg wat erg heb je het gedragen� En zo niet hoe heb je dat aan hem verkocht?