Het jammere cadeautjes topic

Alsnog gefeliciteerd en hopelijk kan je een jonge tiener feliciteren met die koffer.

Een collega van mij kreeg deze week het bekende boek waar ik al meerdere exemplaren van heb. Nu moet ik er maar voor zorgen dat ik langer dan 1 jaar op dezelfde afdeling blijf werken anders weet ik al wat ik wederom ga krijgen. :upside_down_face:

Straks heb je er genoeg om domino mee te spelen.

@PangurBan Aaah wat ongemakkelijk. Gelukkig waren de andere kadootjes wel leuk. Iig nog gefeliciteerd met je verjaardag!

3 likes

Ik kreeg op mijn 9e verjaardag een zak waxine lichtjes. Euh handig?

11 likes

Straks krijgt iedereen die ik trek met SS gewoon dat boek. :upside_down_face: 1 als cadeau en losse paginaā€™s als pakpapier.

7 likes

Wel zo milieuvriendelijk! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Maar er zit stof op en alles is oud? Dan hebben ze dit toch al jaren op zolder staan ofzo? Dat kan toch niet :joy:

1 like

Twee kralenkettingen op een stokje. Eentje is wel leuk, maar die andere met veren. En nu moet ik ze dus een plekje geven en dat kan niet niet in de prullenbak want de gever is hier regelmatig. En heb al 10 keer moeten aanhoren hoe duur het was. :cry:

1 like

Oeps kapot gevallen.

3 likes

Goed idee, @Coco heb je een kat? Dan vooral de kat de schuld geven :slight_smile:

3 likes

Nou ze was er niet bij toen het gegeven werdā€¦heb bedankt gezegd en verder niksā€¦ ben ik dan toch te chicken voor

Telt geen cadeau ook als jammer cadeau? Net jarig geweest en niets van mijn vriend gekregen. OkƩ, hij was ziek maar je hebt al weken de tijd gehad, er bestaat iets al het internet en je hebt nu nog steeds niets gezocht? Oh en we hebben zelfs nog geen kerstcadeaus uitgewisseld. Ben echt droevig en boos eigenlijk.

20 likes

Terecht hoor. Echt niet leuk. Heeft ie er nog iets over gezegd? Nog gefeliciteerd trouwens!

2 likes

Vind ook wel dat hij gewoon online iets had kunnen bestellen hoor. Zelfs als het niet meer op tijd zou zijn zou hij nog kunnen zeggen van je cadeau is onderweg ofzo. Dan voel je je tenminste niet zo vergeten

1 like

We hebben er een beetje over geruzied en eerst bleef ie maar koppig doen maar nadien heeft hij wel sorry gezegd! Ik denk (hoop) dat ie morgen iets gaat zoeken.

Fleece sokken.

Walgelijk!

Is dat niet hemels in deze lockdown? Haha klinkt best chill

1 like

Hahah wtf van je werk ook echt :joy:

2 likes

Nah ik weet niet. Ik krijg er zweetvoeten van

2 likes

Je werkte bij een bouwmarkt?

Het is erg maar het lijkt dan toch een beetje alsof dat het enige boek is dat ze kennen of zo.
Ik las ook altijd graag en kreeg op een gegeven moment zoā€™n soort boek cadeau voor mijn 16e verjaardag van iemand

image

Dan sta je ook wel met je mond vol tanden hoor

25 likes