Het jammere cadeautjes topic

Het stomste aan die cadeaus zijn het schuldgevoel dat je krijgt dat je iets niet zo leuk vind terwijl een ander hier waarschijnlijk heel veel moeite en geld in heeft gestopt. Doet dan zo’n pijn aan mijn hart. Zeker als het van je moeder ofzo komt :frowning_face:

28 likes

Mijn moeder is koningin lelijke cadeaus geven. Ongelooflijk wat zij voor me koopt. Dan denk ik steeds ‘hallo ik ben je enige kind, ken je me wel???’. Sinds afgelopen jaar kiest ze voor veilige dingen zoals plantjes, helemaal prima:’)

3 likes

Wow nu snap ik waarom ik het elke keer naar pis vind ruiken in de douche als ik mezelf wil scrubben. Die stokjes en autoparfum vind ik wel gewoon lekker ruiken

Oooo dus het was in dit topic!!! Ik wou ff zeggen dat ik die azijnpis ook heb geroken voor het eerst terwijl ik al jaren de rituals of SAKURA gebruik (omdat ik het cadeau krijg hoor) ennnnnnnnnnnnn ja jullie hebben het nu verpest voor mij dankjewellieeeee :heart:

2 likes

Niet onze schuld dat het naar pis ruikt
En oude mensen, vergeet oude mensen niet

1 like

Niet echt een jammer cadeau maar wel een grappige actie:
Op mijn werk deden we secret santa. We hadden lootjes getrokken via een site, waarop je ook vragen kon stellen aan jouw lootje. Nu bleek dat je ook als buitenstaander vragen kon stellen. Toen had een collega allemaal random vragen gesteld aan iedereen, zoals “hou je van Diamond painting?” “Heb je nog puzzels nodig?” “Hou je van katten?”. Een paar collega’s raakten helemaal in de stress dat ze een verkeerd cadeau zouden krijgen. Ik heb me rot gelachen :rofl: enige lichtpuntje op het werk na alle Corona perikelen

116 likes

Ik had een paar jaar geleden voor surprise avond een verlanglijstje gemaakt waar o.a. op stond:

• Een leuke mok
  • Zwitsal wasverzachter (judge me)
  • Chocolade kruidnoten

Uiteindelijk bleek de oom van mijn vriend mij te hebben. Wat ik kreeg:

• De meest basic mok die er bestaat, zoiets:

afbeelding

• Random frisse geur wasverzachter
  • Iets van 1 kg aan reguliere kruidnoten
68 likes

Haha alsof hij expres alles net verkeerd deed

15 likes

@Stateofmind Inderdaad, is die oom toevallig Mascha in disguise :face_with_monocle:???

4 likes

Die mok is wel echt goud :joy:

3 likes

Ik ben vandaag jarig en kreeg van mijn 3 naaste collega’s cadeautjes. Super lief, ene collega had zó goed nagedacht en zulke lieve/mooie cadeaus gegeven.
Nu werkt bij mij ook de vriend van een oud-collega/vriendin. Hij gaf mij een cadeau van hun samen. Was een klein aluminium koffertje met make-up…
20210217_212719
Zo eentje als op de foto, maar ipv die rondjes oogschaduw waren het ‘blokjes’. Maar ook dus met nagellak (die is oud, dat zag je) en goedkope kwasten/potloden. Er zat ook al een stoflaagje op. Weet niet hoe ze erbij komen dat iemand van mijn leeftijd (30+) dit leuk zou vinden. Ik hou van make-up maar wil wel een beetje kwaliteit of iig leuke verpakking (bijv limited edition)…dit is meer iets voor een puber die net met make-up begint.

Voel me zo ondankbaar…maar ik vind het gewoon een kutcadeau. Mijn andere collega’s zaten ook van: eeeh😬

123 likes

Hahah ik moest hier gewoon hardop om lachen. Wat een treurig cadeau. Hoe de fuck reageer je op zoiets. En die collega’s die er ook waren, wat erg :joy:

15 likes

Ja ik zei maar van ooooh make-up!
En heb later tegen mijn andere collega’s gezegd van, what the fuck haha.
Die vriendin appte ook nog: ik hoop dat je het leuk vindt.
:grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

Edit: de gedachte telt, daar zullen we het maar op houden

1 like

Dit lijkt echt op zo’n koffer die je vroeger als jarige na een kinderfeestje kon uitzoeken ofzo haha. Beetje bijzonder cadeau ja.

En nog gefeliciteerd met je verjaardag! Gelukkig waren andere cadeaus wel leuk

1 like

Dankje :hugs: ja de andere cadeau’s die ik kreeg (ook van familie en man) maakten mijn dag goed​:blush:

2 likes

Deze koffers staan letterlijk in het speelgoedboek van de Intertoys. Jij bent duidelijk niet de doelgroep, hoe komen zie hierbij…

7 likes

Haha ik vind zoveel dingen in dit topic zo cringey en ergens lief en zielig tegelijk. Bv. dat make-up koffertje, of die net-niet goed cadeautjes van een oom. Weet niet, dat zouden dan dingen zijn waarvan ik het niet over mijn hart zou kunnen verkrijgen weg te gooien, terwijl ik er precies helemaal niks aan heb :frowning_face:

19 likes

Ten eerste: gefeliciteerd! :partying_face:
Maar ik snap je hoor, ik kreeg dit ook cadeau een keer voor kerstmis geloof ik. Maar toen was ik 10.

3 likes

Ja het is ook zo schattig ergens! Maar ik zou ook niet weten wat je moet met al die net niet cadeaus behalve weg doen, haha.

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

En omg, ik had vroeger zo’n koffertje! Ik was dat echt totaal vergeten. Ik was er zó trots op, m’n eigen make-up koffer.
Heel raar om zoiets cadeau te geven aan een volwassen vrouw :joy: