Het jammere cadeautjes topic

Hahaha dat heb ik gelukkig nooit gehad maar ik zou t niet vies vinden ruiken lol

1 like

Ik kreeg van mijn ex-schoonmoeder badparels terwijl ik helemaal geen bad had (?)

31 likes

Ik heb van mijn schoonmoeder een keer een stuk zeep gekregen. Gewoon zoā€™n blok. Thanks he

11 likes

Wooooooow badparels, dat dat nog bestaat joh. Was die dingen al helemaal vergeten maar never forget hoe dat ā€˜velletjeā€™ voelt :sweat_smile:

27 likes

Ja ik voel me opeens weer helemaal 6 ofzo, toen je die nog kocht bij een drogisterij. Ook in allemaal figuurtjes, dolfijnen, sterren, noem het maar opā€¦ dat vond ik ook altijd zoooo fancy en luxe als we dan badparels mochten!

43 likes

Haha ja en dan in zoā€™n speciaal zakje!

3 likes

Dit weekend heb ik voor mijn zoontje van 9 maanden een roze stenen bord en soepkom van blond amsterdam gekregen. Oh en koekjes met chocola en spikkels :+1:

Ik had persoonlijk toch een ander cadeau voor een kind gekozen :innocent:

Oh en dit kwam van iemand van 60+ met aardig wat ervaring met kinderen.

15 likes

Ja, naar de geriatrie afdeling in het ziekenhuis ruikt dit. Een combinatie van ziekte, urine en oude mensen.

1 like

Helemaal mee eens. Of dat je een catheterzak leegt die al veel te lang hangt en de urine ijskoud geworden is.

Nu durf ik niet meer die witte van Rituals te gebruiken :pensive:

3 likes

Dit escaleert helemaal uit de hand!

4 likes

WAT is mis met jullie neus :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

8 likes

Ik herken die pisgeur ook erin!

1 like

Mijn zusje heeft net een scrub in die geur voor zichzelf gekocht. Ze werkt in de ouderenzorg. Begin me na jullie berichten toch een beetje zorgen te maken :sweat_smile:

15 likes

Hahaha ik vind de geur prima ruiken hoor, herken er geen urine of iets dergelijks in :joy:

4 likes

Eerstvolgende x dat de winkels open zijn weten jullie me te vindenā€¦

2 likes

Ja en rijstmelk, en dat laatste zorgt volgens mij voor de verdeeldheid hahaha. De ene persoon vindt dat enorm stinken en de ander kan 't wel waarderen.

Ik vind die sakura ook wel lekker hoor. Heb voor kerst geurstokjes en zoā€™n geurding voor in de auto gekregen in die geur en heb ik ook gewoon om gevraagd haha

Kreeg op mn oude werk ieder jaar een rituals pakket, vaak ook die geur en heb wel 1x zoā€™n douchefoam gehad die volgens mij verrot was. Toen ik op die bovenkant drukte kwam er een ontploffing aan schuim uit en het rook echt heel verrot. Maar bij niet ontploffende bussen ruikt die geur lekker vind ik

1 like

OMG zitten jullie in het complot??
3x raden welk mega rituals pakket ik net heb gekregen!!!

Heb meteen geroken en ik ruik echt alleen zoetig en fris en lekker :sweat_smile:

43 likes

Geen stom cadeau dit keer. Maar ik had een cadeau voor mijn neefjes meegenomen naar mijn oma zodat ze die kon meegeven aan mijn tante. Maar nog geen bedankje kan ervan af. Lol, nou dan niet joh.