Wat goed!
Dit heb ik laatst ook gedaan! Vooral ook van mensen die ik nu toch niet meer spreek of zie (vroegere vriendinnen/ex schoonfamilie). Voelt echt chill, ook een soort van ‘afsluiten’.
Haha exact
Ah lekker ja. Ik gooi het altijd direct erg als het echt heel erg was. Maar zet het ook vaak op gratis af te halen via Facebook in mijn woonplaats. Vaak is een ander er toch blij mee.
Een vriendin van mij kreeg op een avondje waar iedereen super persoonlijke cadeaus had gemaakt een rituals pakket!!! Stom hé
Sorry misschien late reactie maar ik ben dit topic aan het bijlezen en moest aan het volgende verhaal denken wat ik een keer heb meegemaakt op MP: ik had een jongensshirtje te koop staan van het merk Lief wat van mijn zoontje was geweest. Het was een shirtje met felle kleuren en doordat het een aantal keer gewassen was waren die kleuren wat minder. Ik had het toen op MP staan met als prijs ‘bieden’ omdat ik dacht ik zie wel wat een ander ervoor wil geven. Ik had er duidelijk bij gezet dat het shirtje gebruikt was en dat de kleuren wat minder waren. Iemand bood 4 euro incl. verzendkosten en daarmee was ik akkoord gegaan. Toen ze het had ontvangen kreeg ik een superboze e-mail (toen kon je nog niet chatten via MP) dat het shirtje niet als nieuw er uit zag en dat ze dit wilde geven als kraamcadeau maar dat het zo niet kon enz. Ik werd best boos van deze reactie want ik dacht echt: kom op, 4 euro incl. verzenden. Ik heb toen terug gestuurd dat ze dit van te voren had kunnen weten omdat ik dit duidelijk in de advertentie heb gezet en duidelijk op de foto had staan en dat dit meer over haar zegt dat ze dit cadeau wilde doen dan over mij. Misschien is jouw tante wel mijn persoon van marktplaats haha
Alleen als het die stinkende witte rituals of the Sakura was😆
Ik kreeg een keer van 2 vriendinnen een boodschappentas met ingrediënten voor een taart die ze hadden willen bakken maar ze hadden te lang zitten zuipen dus daar hadden ze geen tijd meer voor haha.
Hahaha dat is mijn lievelingsgeur
Ik geef iedereen met kerst Rituals. Bestel het allemaal in één keer en dan hoef ik me nergens druk om te maken. Willen ze het aan iemand anders geven, prima. Het is niet echt een geïnspireerd cadeau, maar het is ten minste niet het zoveelste prul waarvan je niet weet wat je ermee aan moet.
Het aller-jammerste cadeau dat ik ooit heb gekregen was een balpen.
Van de ouders van toenmalig vriendje.
Ze hadden cadeaus meegenomen van hun vakantie. En al hun kinderen kregen speciale fancy potloden omdat ze allemaal goed konden tekenen (of dachten dat ze daar goed in waren hahahaha). En het werd ook zo overhandigd: omdat jullie allemaal zo creatief zijn en van tekenen houden blablabla.
En schoonzusje + ik kregen allebei een balpen, zonder uitleg…
Nouja iedereen moet wel eens formulieren invullen of boodschappenlijstjes schrijven hè 🤷
Maar zo onpersoonlijk
Naja ik gebruik dus alleen de doucheschuim en de geurkaarsen/geurstokjes. Die scrubs, olietjes en crèmes belanden bij mij altijd uiteindelijk in de prullenbak…
Heb je dan niemand in je omgeving die het wel gebruikt?
Als iemand aangeeft dat ze Rituals niet fijn vinden qua (bepaalde) producten zal ik het natuurlijk niet meer kopen, maar voor nu vind ik het prima zo.
Verkoop het door aan mij lol
Dacht ik ook meteen Zo zonde om weg te gooien
Mmm nooit gevraagd eigenlijk. Vaak heb ik zo’n product dan wel één keer geprobeerd, maar insmeren met bodylotion of olie en scrubben zit helemaal niet in mijn systeem. En om dan iets gebruikts weg te geven is ook zo wat.
Hoe dan ook: ik vind Rituals best een leuk cadeau, maar om deze reden geef ik zelf dus nooit de cadeaupakketten ervan, maar altijd een losse doucheschuim en/of geurstokjes/geurkaars.
Overigens… budgettip voor iedereen die de douchegels van Rituals lekker vindt maar €8,50 ook een hoop geld vinden: deze douchegels van ETOS ruiken minstens net zo lekker en schuimen even goed en deze week kosten 2 flessen je nog geen €6.
Ja deze van Etos vind ik ook heel erg lekker!
10/10 would recommend
Echt? Ik vind het ruiken naar urineweginfecfie😅
Ik heb van mijn schoonmoeder een pakket gekregen van douglas met een grote fles merkloze douchegel en parfum. De parfum ruikt echt naar wc-verfrisser. Zo zonde. Ik weet dat ze het goed bedoelt, maar vraag me af of ze überhaupt heeft geroken wat voor geur ze me heeft gegeven. Pak dan op z’n minst een goedkoop drogisterijmerk zoals Kneipp of Therme. Of een parfum van een merk zoals Replay. Dat is qua geur dan nog enigszins oké.