Ik had haar dat spel teruggegeven.
Zou echt niks geven
Ik vind het zo raar dat ze dan zelf het niet terugneemt?? Het is idd notabene je zusje? Ik zou me echt awkward voelen en alsnog het juiste bestellen
Omg, wat herkenbaar dit. Ik vind het moeten verkopen voor een tientje ontzettend ongemakkelijk. Jammer dat je zusje dat niet anders wilde oplossen. Kan je met dat tientje nu de versie kopen die je eigenlijk wil?
Het was ook super ongemakkelijk want je wilt absoluut niet ondankbaar overkomen. Akward idd. Mja ik zat ook zo van: joh ik wil het wel ruilen ofzo. Maar ze deed direct heel verdedigend. Ach, kijk wel ff verder. Heb nu iig een tientje, beter dan een spel dubbel en nog in plastic. Moet 7 eu bijleggen om het andere spel te kopen. Maar misschien koop ik wel inlegzooltjes ervan want die heb ik meer nodig nu ahahah.
Waarom maak je er niet 1 vet cadeau van?
Hahah je hebt gelijk. Maar ze kreeg schoenen in een maat die ik niet pas haha heb ik niks aan helaas. Ach ze was er vanmiddag heel erg blij mee. Karmapunten gespaard, hoop ik.
En… wat is het?
Ik heb wel eens echt een grote cadeaufout gemaakt Mijn vriendin houdt echt van vintage art nouveau dingen en ik had voor haar een kunstwerk laten maken in die stijl (meebetaald door echt nog zes anderen), maar ze vond het niet mooi Later heeft ze mij overigens ook een keer een art print gegeven die ik niet mooi vond dus nu heb ik besloten nooit meer kunst te geven Veel te smaakgevoelig, zelfs als je elkaar best goed kent.
Misschien heb ik dit weleens gezegd hier, maar ik vraag om jammere cadeaus te voorkomen altijd iets wat ‘op’ kan (eten, douchegel, een uitje) zodat ik niet met lelijke kunst of lampen kom te zitten. Hoe goedbedoeld en speciaal uitgezocht ook, je doet me er gewoon echt geen plezier mee (en daarom jezelf ook niet). Werkt tot nu toe goed. En iedereen die desondanks toch iets voor in huis oid durft te geven, moet er vanuit gaan dan het op Marktplaats komt te staan.
Ja helemaal terecht. Ik doe het ook. Vaste prik met kerst is dus een ritualspakket en daar ben ik dan megaaaaa blij mee.
Maar onbetaalbaar is het dat je dit aan elkaar durft toe te geven.
Ja dat zijn van die hardleerse mensen. Dan maar op Marktplaats (of naar de kringloop), zo zonde van de poging en het geld wel… Maar beter dan met tegenzin bewaren.
Hahahaha ik dacht een ui??? Leuk?? Maar je bedoelt een activiteit natuurlijk
Haha ik ben gek op uien en die kunnen ook op, dus die wil ik ook wel cadeau hoor
Het was een bestekset! Want ik had gezegd dat mijn tweedehands bestek uit elkaar aan t vallen was en dat ik het niet mooi vond.
Mijn moeder heeft hier ook een handje van; ah echt een leuk geintje, kon het niet laten liggen.
En dat zijn echt dingen als boekjes over je leeftijd of papieren onderzetters
En deze set? Vind je het een jammer cadeautje??
Ik vind het zelf een mooie set, gewoon simpel bestek. Het is iig heel veel beter dan wat ik had. En het feit dat hij dit heeft bedacht en zo nerveus was wat ik er van vond, maakt het al helemaal geen jammer kadootje, juist ongelofelijk lief dat ie dat onthouden heeft.
Vandaag grote opruimdag gehad en heel veel jammere cadeautjes weggedaan. Bewaarde tot nu toe dat soort dingen toch maar uit een soort schuldgevoel maar nu denk ik echt waarom? Heerlijk, al die meuk weg.